امروزفروردین 10, 1403

بهترین مارک آچار فرانسه (9 مدل عالی)

راهنمای خرید بهترین آچار فرانسه - لیست ابزار
5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید آچار فرانسه

به نظر شما جز اصلی هر جعبه ابزار خوب چیست؟ البته که آچار فرانسه. اگر یک آچار با کیفیت داشته باشید می‌توانید به راحتی هر کاری را با آن انجام دهید.در صورت انتخاب آچاری بی‌کیفیت و نامناسب ممکن است پروژه شما خراب و انرژی و زمان شما هدر شود. آچارهای فرانسه در انواع و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند.اگر می‌خواهید آچاری داشته باشید که مادام‌العمر از آن استفاده کنید قبل از خرید باید فاکتورهای مهم یک آچار خوب را بررسی کنید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم با معرفی بهترین مارک آچار فرانسه و نکات لازم برای خرید آن به شما کمک کنیم که محصولی با کیفیت خریداری کنید. پس اگر قصد خرید یک آچار فرانسه کاربردی و با کیفیت را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین مارک آچار فرانسه

پیشنهاد خریداران

آچار فرانسه نورس مدل NR-AD15

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۵
  • ویژگی های آچار: دسته استاندارد، متریک

آچار فرانسه پروکسن مدل GP-08

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۸
  • ویژگی آچار: sae و متریک

آچار فرانسه دنفوس مدل 120

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۲
  • ویژگی آچار: دسته استاندارد

آچار فرانسه ان دبلیو اس

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۰
  • ویژگی‌ دسته: دسته استاندارد، متریک و SAE

آچار فرانسه ایران پتک مدل EA 1010

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۰
  • جنس: فولاد آلیاژ

آچار فرانسه نووا مدل NTA3008

مشصات محصول

  • جنس: فولاد فسفاته
  • ویژگی‌های آچار: قابلیت استفاده برای پیچ‌های سایز ۰ الی ۲۵۰ - دارای سر آچار پولیش‌کاری شده جهت جلوگیری از خوردگی - دارای خط‌کش برحسب میلی‌متر روی سر آچار

آچار فرانسه رونیکس مدل RX-2403

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۰
  • ویژگی‌ آچار: دسته بلند

آچار فرانسه توسن کد FRT0049

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۲
  • ویژگی‌ آچار: دسته استاندارد، متریک و SAE

آچار فرانسه کنزاکس مدل KWR-210

مشخصات محصول

  • شماره آچار: ۱۰
  • ویژگی‌ آچار: دسته استاندارد

چرا باید از آچار فرانسه استفاده کنیم؟

از آنجایی که این آچارها "قابل تنظیم" هستند، با استفاده از آن می‌توانید چندین کار مختلف انجام دهید. به جای اینکه تعداد بی‌شماری آچار معمولی را جابجا کنید، می توانید جعبه ابزار خود را با آچار فرانسه خوب و با کیفیت کوچک کنید.

در واقع با داشتن از آچار فرانسه می‌توانید به طور قابل توجهی هزینه‌ها را کاهش دهید. چرا وقتی می‌توانید روی چند آچار قابل تنظیم سرمایه‌گذاری کنید، مقدار زیادی پول را برای آچارهای معمولی هدر دهید؟

راهنمای خرید بهترین مارک آچار فرانسه

در این قسمت قصد داریم فاکتورهای مهمی که قبل از خرید بهترین مارک آچار فرانسه به آن توجه کنید را بررسی می‌کنیم.

بهترین مارک آچار فرانسه

دسته آچار و راحتی شما

ما اغلب در مورد ابزارهایمان از نظر کارهایی که می توانند انجام دهند فکر می کنیم. اما همچنین مهم است که به این فکر کنید که استفاده منظم از این ابزار چگونه خواهد بود. و به همین دلیل است که دسته ابزار اهمیت زیادی دارد. اگر دسته به اندازه کافی بلند نباشد، ممکن است نتوانید هنگام کار آن را به راحتی دستتان بگیرید یا اگر دسته آچار یا هر ابزار دیگری قابلیت ضد لغزش نداشته باشد با عرق کردن دستان ممکن است آچار را نتوانید نگه دارید. همچنین بهتر است به فکر خرید آچاری با دست ارگونومیک باشد. شاید در ابتدا این ویژگی برایتان مهم نباشد اما با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت ویژگی ارگونومیک اهمیت زیادی دارد. چرا که فشار و استرس را از روی دست برمی‌دارد و کار شما را راحت‌تر می‌کند.

دوام و مقاومت آچار فرانسه

آچار فرانسه شما چقدر بادوام است؟ بیشتر اوقات، این به این بستگی دارد که از چه چیزی ساخته شده است. جزئیاتی مانند روکش کرومی مقاوم در برابر زنگ زدن به آچار کمک می کند تا مدت زیادی بدون خوردگی و زنگ زدن دوام بیاورد. آبکاری نیکل نیز می‌تواند مانند کروم این نوع مقاومت را ایجاد کند.

بهتر است بدنه اصلی آچار از جنس فولاد آلیاژی باشد. فولاد آلیاژی معمولاً بیشتر از مواد دیگر دوام می‌آورد. اما اگر می‌خواهید درباره مقاومت آچار مورد نظر خود مطمئن باشید، آچاری با گارانتی کامل خریداری کنید.در این صورت می‌توانید با خیال راحت از آچار استفاده کنید و اگر ابزار شما خراب شد آن را تعمیر یا تعویض کنید.

ابعاد و اندازه

اندازه آچار فرانسه یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اکثر فروشگاه‌های محلی آچارهایی در انواع 6 اینچی، 8 اینچی و 12 اینچی دارند. اما شما می‌توانید آچارهای با اندازه ۱۶ اینچی نیز از فروشگاه‌های بزرگ ابزار فروشی نیز خریداری کنید، اما آچارهای بلندتر صرفا برای پروژه‌های خاص کاربرد دارند.

اگر در حال حاضر فقط یک آچار نیاز دارید، محصولی با ابعاد کوچک برای انجام پروژه‌های ساده و خانگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که پروژه‌های بزرگتر دارید بهتر است از آچارهایی با ابعاد بزرگتر استفاده کنید. اما اگر در حال حاضر پروژه های مختلفی در دست تولید دارید، بهتر است مجموعه‌ای از آچارهای فرانسه با ابعاد متنوع بخرید.

آرواره‌های آچار فرانسه

هر آچار فرانسه در طرحی خود «فک» دارد. بسته به نیاز شما، نکاتی در مورد طراحی فک وجود دارد که باید بدانید.

اول از همه، اندازه مهره‌ها و بست‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کنید می‌تواند روی آچارهایی که استفاده می‌کنید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر مهره‌ها و بست‌ها بزرگ هستند، به آچاری با ظرفیت بسیار وسیع نیاز دارید.

فراتر از آن، ماهیت دقیق پروژه‌های شما تعیین می‌کند که به چه چیزی احتیاج دارید. برای پروژه های پیچیده به آچارهایی نیاز دارید  که دارای سوکت‌ها و جغجغه‌های مختلف هستند. و اگر به تعمیر و ترمیم وسایل نقلیه علاقه دارید، به دنبال آچاری با پوشش عایق بروید.

سخن آخر

وجود یک آچار فرانسه خوب در جعبه ابزار کار شما را برای تعمیر، بازسازی و … راحت‌تر می‌کند. برای اینکه بتوانید بهترین محصول را برای خود تهیه کنید لازم است برخی فاکتورها مثل دستگیره، جنس آچار، آرواره‌ها و … را در نظر داشته باشید. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم نکات لازم برای خرید بهترین مارک آچار فرانسه را ذکر کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید ابزار صنعتی کاربردی برای خود تهیه کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *