امروزفروردین 30, 1403

بهترین بازی های ps4 و معرفی پرفروش‌ترین‌های ۲۰۲۰

شاخص بازی ps4
4.5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای خود زندگی کنید و در دنیای ما بازی کنید. بهترین بازی های ps4

روش انتخاب بهترین بازی های ps4 بسیار متفاوت است. شرکت‌ها و استودیو‌های مختلف تعبیر مشخصی از بهترین برای خود دارند. مجله‌ها و خبرگزاری‌ها نیز ممکن است پرفروش‌ترین‌ها را معرفی کنند. اما در نهایت این رضایت گیمر‌ها است که بهترین بازی پلی استیشن را مشخص خواهد کرد.

تلاش برای معرفی تمام بازی‌های خوب ممکن است به لیست بلند بالایی بینجامد. قطعا در این مقاله تمام بهترین‌ها وجود ندارند، اما چند مورد از محبوب‌ترین‌ها معرفی شده‌اند.

بازی PES 2020 Football

معرفی بهترین بازی های ps4

شرکت معتبر کونامی در تولید نسخه جدید بازی pes 2020 تغییرات اساسی و شگفت‌انگیزی اعمال کرده است. شرکت کونامی همیشه در تولید بازی ps4 پیشرو بوده و بهترین بازی های ps4 را تولید کرده است. شماره قبلی این بازی به علت در نظر نگرفتن امتیاز برای لیگ قهرمانان موفقیت چندانی نداشت. شرکت کونامی در این نسخه مشکل را به کل حل کرده است.

به طور حتم یک از بازی‌هایی که هر کس برای خرید بازی ps4 به آن فکر می‌کند همین بازی است. در این بازی می‌توانید ۸ تیم را برای بازی انتخاب کنید. همچنین علاوه بر تیم منچستر یونایتد و آرسنال، امکان بازی در تیم بایرن مونیخ و یوونتوس را هم دارید. همه این ۴ تیم لایسنس هستند.

از ویژگی‌ها جذاب این بازی طراحی زیبای استادیوم‌هایی مانند نیوسان آرنا، پالیمراس و آلیانس است. اهمیت بازی پلی استیشن ۴ و مخصوصا بازی فوتبال به طراحی دقیق بازیکنان است. در این بازی تک تک بازیکنان به جزئیات کامل طراحی شده‌اند. دقت طراحی بازیکنان به اندازه‌ای بالا است که به جمله‌های مخصوص هر فرد توجه شده است.

قضیه مهم در مورد pes 2020 این است که می‌توانید مکالمه تمام بازیکنان را به دلخواه انتخاب کنید. با ورود به مستر لیگ امکان وارد کردن بازیکن‌هایی مثل زیکو، مارادونا و کرایوف به محیط بازی را دارید. یا حتی از آنها به عنوان مربی استفاده کنید.

بررسی تخصصی بهترین بازی های ps4

در سال‌های گذشته بازی‌های پلی ۴ و در بازی pes ظاهر بازیکن چندان واقعی نبود. شرکت کونامی طی قراردادی که با شیاطین سرخ بسته است این شرکت چهره بازیکنان را با اسکن سه بعدی ترسیم می‌کند. استفاده از اسکن سه بعدی، تصاویر را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. در فوتبال واقعی بازیکنان خسته و کند می‌شوند و این قضیه در این نسخه قابل مشاهده است.

در pes 2020 می‌توانید بازیکنان را با توجه به عملکرد آنها در بین باشگاه‌ها نقل و انتقال دهید. در این بازی سعی شده است با حرکت دوربین و اضافه کردن حجم نور به بازی روحی دوباره بدهند. آنچه که بازی را واقعی‌تر میکند رفتارها و خطاها از قصد بازیکنان است. چنین مواردی بازی را جذاب‌تر و واقعی‌تر خواهد کرد.

در نسخه‌های قدیمی بیشتر پاس‌ها و حرکات کاملا به هدف می‌رسید. در این نسخه باید توجه و تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید تا مثلا پاس‌های شما به بازیکن بعدی برسد. ممکن است توپ در مسیری رها شود و برای تصاحب آن باید خودتان اقدام کنید. در طی بازی خواهید فهمید که هر دفعه حرکات بازی‌کنان متفاوت است.

برای تعویض بازیکن‌ها نیز تا ۴ نفر را می‌توانید از زمین بیرون ببرید. از جذابیت‌های این بازی برگزاری مراسم‌ها و مسابقات مهم است. تغییرات اساسی در منو و رفع باگ‌ها به اضافه توجه به تمام نظرات طرفداران بازی در دستور کار ساخت این بازی بوده است. برای هیجان انگیزتر کردن بازی از نظرات بازیکن معروف اینیستا نیز استفاده شده است.

اگر قصد دارید فوتبال بازی کنید حتما برای خرید بازی ps4 و بهترین بازی ps4 یعنی pes 2020 تردید نکنید.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

معرفی بهترین بازی های ps4

بازی کراش ماشینی از زمان اولین پلی استیشن‌ها همیشه جزو بهترین‌ها بوده است. قطعا الان نیز جزو بهترین بازی ps4 به حساب می‌آید. این بازی با نام CTR نیز شناخته می‌شود و از نوع ماشین مسابقه‌ای است. شرکت محبوب Naughty Dog اولین نسخه بازی کراش را حدود ۲۰ سال قبل تولید کرد. در حال حاضر شرکت Beenox این نسخه معرفی شده را ارائه داده است.

در ۲۰ سال پیش گیمرها برای خرید بازی pes4 به سراغ کراش می‌رفتند، الان نیز همینطور است. این یعنی که بازی کراش بیش از ۲۰ سال است که هنوز محبوبیت خود را دارد. به جز پلی استیشن ۴ می‌توان این بازی را روی کنسول‌های مختلف نیز بازی کرد.

دقت داشته باشید که تغییرات اساسی در بازی صورت گرفته است. جذابیت و گرافیک بازی در سطح بالایی قرار می‌گیرد. شاید فکر کنید که بازی کراش برای کودکان مناسب باشد اما به هیچوجه چنین نیست. نوستالژی بودن بازی، بیش از ۳۰ مرحله و ۲۵  شخصیت و امکان بازی چند نفره این بازی را برای هر رده سنی به گزینه ایده‌آلی تبدیل می‌کند.

بررسی تخصصی بازی پلی استیشن ۴

شخصیت نیتروز اوکساید شما را به به داخل بازی می‌کشاند و انواع باس فایت را باید امتحان کنید. تعداد بیش از ۳۰ مکان مسابقه‌ای و تونل‌های در شرایط جوی متغیر شما را به عمق بازی می‌برد. در مسیر‌هایی نیز می‌توانید به کسب الماس و امتیاز مشغول شوید. تنظیمات تصویر نزدیک یا دور نیز در اختیار شما خواهد بود.

از ویژگی‌های عالی این بازی تجهیز شخیت‌ها و ماشین‌های آنها است. شما می‌توانید کاراکتر منتخب خود را توسعه دهید و بازی را جذاب‌تر کنید. موزیک و صداگذاری انجام شده این محصول را جزو بهترین بازی های ps4 قرار داده است. اگر بازی کراش را دوست دارید توصیه می‌کنیم برای خرید بازی ps4 به این نسخه نیز توجه کنید.

معرفی بهترین بازی های ps4

بازی‌های بسیاری در مورد جنگ جهانی ساخته شده است. اما بتلفیلد یکی از بهترین بازی های ps4 در مورد جنگ جهانی است. این بازی از نوع اول شخص و یکی از بهترین‌ها در ژانر خود است. در این بازی اهداف و مرحله‌های بسیاری وجود دارد. نوع بازی شما و نتیجه برد یا باخت هر مرحله بر روی ادامه بازی تاثیر می‌گذارد.

چندین پایان و ادامه جذاب برای هر قسمت بازی، شما را به این بازی جذب می‌کند. محدودیت در تجهیزات و وسایل همراه به همراه مرگ بازیکن، بازی را واقعی‌تر خواهد کرد. یک قسمت از این بازی شامل ۶۴ نفر در قالب ۱۶ دسته است که برای بالا آمدن مبارزه خواهند کرد. بازی‌های بسیار کمی وجود دارد که مانند این بازی در تصویرسازی اتفاقات جنگ جهانی موفق عمل کند. می‌توانید به صورت آفلاین یا آنلاین به همراه دوستانتان بازی کنید. بازی چند نفره آن به شما امکان استفاده از تجهیزات و امکانات بیشتری می‌دهد.

همین قضیه باعث شده بازی بتلفیلد یکی از بهترین بازی های ps4 در بین بازی‌های آنلاین باشد. بازی جنگی بتلفیلد تنوع زیادی دارد و به بازیکن ذوق بیشتری می‌دهد. از نکات مثبت بازی باید به امکان استفاده از سلاح و مهمات مخصوص به هر کشور اشاره کرد. البته که حالت تک نفره آن عالی است اما بازی به صورت اختصاصی برای بازی آنلاین طراحی شده است.

بررسی تخصصی

اگر به بازی‌های جنگی اکشن و اول شخص علاقه دارید برای خرید بازی ps4 حتما بتلفیلد را در نظر بگیرید. در میان بازی‌های ویدئویی و گرافیکی این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. استودیوی EA DICE شانزدهمین نسخه بتلفیلد را برای تمام کنسول‌ها طراحی کرده است.

در بازی آنلاین می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز، سطح بازی را توسعه دهید. داستان بازی برگرفته از اتفاقات واقعی جنگ جهانی است. تقریبا هیچ‌گونه اغراقی در بیان داستان وجود ندارد. در میان بازی های پلی استیشن ۴ این بازی بهترین بازی ps4 در حوزه جنگی اول شخص است.

معرفی بهترین بازی های ps4

بازی اسنایپر یا تک تیرانداز یکی دیگر بهترین بازی های ps4 در ژانر اکشن است. این بازی بازگشتی دوباره و قدرتمند به صحنه جنگ جهانی است. داستان بازی در ایتالیا اتفاق می‌افتد و به شکل سوم شخص بازی می‌شود.

داستان بازی در ادامه حوادث سال ۱۹۴۳ در نسخه‌های قبلی شکل می‌گیرد. در حال که آلمان‌ها در حال جنگ با افراد ایتالیایی هستند شما باید یک شخص نهم را پیدا کنید. در ادامه به دنبال تجهیزات پنهان آلمانی‌ها خواهید بود. این بازی به سه مدل صحبت با افراد، بین پرده‌ها و روایت کردن به پیش می‌رود.

در این نسخه بازی با توسعه زیادی در بخش‌های گوناگون مواجه هستیم. می‌توانید بازی را به دلخواه خود پیش ببرید. با بمب‌ها و منفجره‌های زیادی در ارتباط خواهید بود. هماهنگ کردن شلیک اسنایپر با صدا‌های مختلف به جهت اختفا و موارد مشابه را شاهد هستیم.

سازنده بازی امکان بازی آفلاین و آنلاین را فراهم کرده است. طراحی بازی یکی از بهترین بازی های ps4 در حوزه اکشن است. برای آشنایی با حوادث دهه ۵۰ میلادی تلاش بسیاری شده است. شاید در تنظیمات بازی امکاناتی مانند بهینه سازی سلاح حذف شده باشد اما واقعا برای لذت بردن از این بازی به چنین امکاناتی چندان نیاز ندارید.

هنگام خرید بازی ps4 به بهترین بازی های ps4 در حوزه جنگ جهانی توجه کنید. بازی‌های جنگی سوم شخص از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند.

معرفی بهترین بازی های ps4

یکی از بهترین بازی های ps4 بازی اکشن Bloodborne است. این بازی مخصوص کنسول پلی استیشن ۴ ساخته شده است. سایر کنسول‌ها از داشتن چنین بازی فوق‌العاده‌ای محروم هستند. این بازی زیبا با الهام گرفتن از بازی دارک سولو ساخته شد. بسیاری این بازی را سخت و مراحل آن را دشوار می‌دانند اما این بازی راه حل و قلق مخصوص به خود را دارد.

اگر به دنبال یک چالش جدید هستید بازی Bloodborne شما را به این چالس هیجان‌انگیز فرا می‌خواند. می‌توانید به تنهایی یا ب دوستانتان همزمان بازی کنید. یک شهر مریض با هیولاهایی هولناک به داستان بازی جذابیت می‌دهند. بسیاری از بازی‌های این سبکی امکان سلاح گرم را ندارند اما در این بازی از سلاح گرم نیز استفاده می‌کنید.

هر گیمر حرفه‌ای و کاربلدی این بازی را می‌شناسد. مراحل جذاب و محیط گسترده در داخل بازی از مشخصه‌های بارز آن است. اگر به دنبال ماجراجویی هستید یا از کشتن هیوالا‌ها لذت می برید باید گفت که راه را درست آمده‌اید. در خلال بازی به مهمات و سلاح‌هایی دست خواهید یافت که بسیار سخت طرز استفاده را پیدا خواهید کرد.

Bloodborne یک بازی کاملا تهاجمی و سریع است. برای کسانی که به ژانر اکشن و ترسناک علاقه دارند بازی بلودبورن پیشنهاد قطعی ما است. برای خرید بهترین بازی های ps4 به ژانر اکشن و بازی‌های اینگونه توجه کنید.


معرفی ۱۰ مورد دیگر از بهترین بازی های ps4

Assassin’s Creed Odyssey

۱ بهترین بازی های ps4

۱ بهترین بازی های ps4

God of War 4

۲ بهترین بازی های ps4

۲ بهترین بازی های ps4

Horizon Zero: Dawn

۳ بهترین بازی های ps4

۳ بهترین بازی های ps4

Spider-Man

۴ بهترین بازی های ps4

۴ بهترین بازی های ps4

The Witcher 3: Wild Hunt

۵ بهترین بازی های ps4

۵ بهترین بازی های ps4

Yakuza 6

۶ بهترین بازی های ps4

۶ بهترین بازی های ps4

Mortal Kombat 11

۷

۷

steep

۸

Hellblade: Senua’s Sacrifice

۹

۹

GTA V

۱۰

۱۰


جمع بندی

برای خرید بهترین بازی های ps4 در سال ۲۰۲۰ چند مورد را که بیشتر گیمر‌ها میپسندند به شما معرفی کرده‌ایم. حوزه بازی‌های کنسول پلی استیشن بسیار گسترده است و معرفی بهترین‌ها ممکن است صدها بازی را شامل شود. در این مقاله شرحی از بازی‌های معرفی شده ارائه شده تا انتخاب بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *