امروزفروردین 31, 1403

صفر تا صد انتخاب تا خرید بهترین ترازو دیجیتال وزن کشی

شاخص ترازو دیجیتال وزن کشی
5/5 - (2 امتیاز)

ترازو وزن کشی دیجیتال وسیله‌ای است که هر روز وزنتان را یادآور می‌شود تا از ورزش کردن غافل نشوید

آیا می‌دانستید اندازه گیری وزن با استفاده از ترازو دیجیتال وزن کشی نقش مهمی در کاهش وزن دارد؟ شاید فکر کنید برای کاهش وزن فقط و فقط به رژیم غذایی متعادل، ورزش و اصلاح سبک زندگی نیاز داشته باشید. اما اگر بدانید داشتن یک ترازو در خانه و مشاهده گرم به گرم کاهش وزن چه تاثیری روی کاهش بیش‌تر آن دارد همین حالا یک ترازو گوشه منزل قرار می‌دادید!

این روزها بازار خرید ترازو دیجیتال به اندازه خرید اسمارت واچ‌ها داغ داغ است. خیلی وقت است ترازوهای قدیمی و عقربه‌ای جای خود را به تنوع ترازو وزن کشی دیجیتالی داده‌اند. علت هم مشخص است. ترازو دیجیتال نه فقط برای اندازه گیری وزن، بلکه قابلیت‌های ویژه‌ای مثل حافظه دارند که به مقایسه وزن قبلی و وزن فعلیتان کمک می‌کنند.

اگر قصد خرید ترازو دیجیتال دارید ولی نمی‌دانید کدام برند با کدام امکانات برای شما مناسب‌تر است نگران نباشید. شما در این مسیر تنها نیستید و می‌توانید مثل همیشه به راهنمای امروز لیست ابزار اعتماد کنید!


نقد و بررسی انواع ترازو دیجیتال وزن کشی موجود در بازار

پیشنهاد ویژه

ترازو دیجیتال متئو مدل PS 801

روکش ترازو وزن کشی دیجیتال متئو از چرم مصنوعی طراحی شده و بر خلاف ترازوهای شیشه‌ای لکه نمی‌افتد. دقت اندازه‌گیری این ترازو 100 گرم است و برای استفاده کافی است روی سطح آن قرار بگیرید تا به صورت خودکار روشن شود.

نقاط قوت
  • دارای نشانگر خطا در وزن‌کشی
  • روشن و خاموش شدن به صورت خودکار

ترازو دیجیتال افق مدل 2003D

اگر به دنبال ترازوی دقیق‌تر هستید، ترازو دیجیتال افق با دقت 50 گرم گزینه بهتری برای وزن کشی روزانه خواهد بود. این محصول دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم دارد و روی آن با شیشه ضخیم و مقاوم پوشیده شده است.

نقاط قوت
  • آلارم میزان باتری
  • نمایش دمای محیط
  • قابلیت خاموش روشن شدن خودکار
نقاط ضعف
  • عدم اندازه گیری شاخص‌های سلامتی

ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972

شاخص‌های سلامتی بدن نظیر چربی، آب بدن، توده استخوانی و ماهیچه‌ای برای تعیین رژیم غذایی مناسب بسیار ضروری هستند. ترازو دیجیتال لتوپلاس یکی از انواع ترازوهای پرفروش بازار با قابلیت اندازه گیری شاخص توده بدنی است.

این ترازو وزن کشی برای تفسیر و جمع‌آوری داده‌ها از سه ‏الگوریتم مختلف استفاده می‌کند. در مجموع دقت اندازه گیری این محصول آن را برای استفاده در کلینیک‌ها و باشگاه‌ها مناسب کرده است.

نقاط قوت
  • دارای قابلیت روشن شدن خودکار
  • دارای نشانگر اتمام باتری
  • دارای نشانگر شاخص‌های سلامتی بدن

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave

ترازو دیجیتال کمری فیت دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ و اندازه گیری وزن با کم‌ترین خطا است. این ترازو وزن کشی یک از پرفروش‌ترین‌های بازار است.

نقاط ضعف
  • عدم اندازه گیری شاخص‌های سلامتی

ترازوی دیجیتالی بیورر PS07

این ترازو سه واحد اندازه گیری پوند، کیلوگرم و استون با دقت وزن کشی بالا دارد. صفحه نمایش این محصول به اندازه کافی برای نمایش وزن ثبت شده بزرگ است.

نقاط قوت
  • تکنولوژی روشن شدن ضربه ای
  • بدنه مقاوم و کیفیت ساخت عالی
نقاط ضعف
  • عدم اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • فقط برای مصارف خانگی

ترازو دیجیتال جیبی200 گرمی مدل Scale MH

برخی از تراز وزن کشی دیجیتال با بازه اندازه گیری دقیق‌تر و کم‌تر برای وزن کشی‌های حساس‌تری استفاده می‌شوند. این محصول قادر است اجسام را تا 200 گرم اندازه گیری کند.

نقاط قوت
  • طراحی جیبی و حمل و نقل آسان

ترازو دیجیتال مدل NOTEBOOK

یکی نوع دیگر از ترازو وزن کشی دیجیتال پرفروش برای مصارف تجاری ترازو دیجیتال مدل NOTEBOOK
است. این محصول قابلیت اندازه گیری تا 2 کیلوگرم و 6 واحد اندازه گیری مختلف دارد.


راهنمای خرید ترازو دیجیتال وزن کشی

ترازو دیجیتال وزن کشی

شاید مهم‌ترین مصارف خرید ترازو دیجیتال وزن کشی برای خانه باشد. اما این ترازوها کاربرد گسترده‌تری در آزمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و بازار دارند. ترازوهای امروزی به دلیل طیف گسترده واحدهای اندازه گیری خود قابلیت ثبت وزن تا میلی گرم را هم دارند. پس خرید ترازو دیجیتال خیلی بیش‌تر از ترازوهای قدیمی جوابگو نیازهای روزمره ما خواهد بود.

ترازوهای دیجیتالی و امکانات باورنکردنی آن‌ها

همان ترازوهایی که تا چندی پیش فقط برای وزن کشی استفاده می‌شدند، امروزه قابلیت‌های مشابه با اسمارت واچ دارند. انواعی از ترازوهای دیجیتالی هستند که قابلیت اندازه گیری هوشمند توده چربی، توده عضلانی، چربی و استخوان‌های بدن را نیز دارند. جدیدترین نمونه‌های ترازو دیجیتال هوشمند می‌توانند اطلاعات شما را برای رژیم غذایی مناسب در حافظه ثبت کنند.

اما اگر ترازویی که خریداری می‌کنید هوشمند نیست، ممکن است از همان امکانات محدود ترازوی خود بی اطلاع باشید!

حافظه ترازو  وزن کشی دیجیتال و ثبت سریالی وزن‌

کامپیوتر موجود در اغلب ترازو وزن کشی دیجیتال قابلیت ذخیره سازی وزنی که اندازه گیری می‌شود را دارند. اگر فرصت ثبت وزن خود را ندارید می‌توانید به حافظه دستگاه اعتماد و تغییرات وزنی خود را به مرور زمان مشاهده کنید.

فراموش نکنید اعدادی که ترازو در حافظه به شما نشان می‌دهند تنها زمانی ارزش دارند که فقط و فقط با همان ترازو وزن کشی کرده باشید. در غیر این صورت ممکن است اعدادی که با دستگاه‌های مختلف با هم مقایسه می‌کنید خیلی قابل اعتماد نباشند.

اندازه گیری و نمایش شاخص توده بدنی

BMI

برخی از ترازوها ( حتی دستگاه‌هایی که هوشمند نیستند) قابلیت ثبت توده بدنی و میزان آن را دارند. منظور از شاخص توده بدنی در انسان تناسب قد و وزن او با هم است. در اکثر موارد می‌توان به شاخص توده بدنی توسط ترازو اعتماد کرد. اما شاید بهتر باشد خودتان هم از جداول BMI رسمی برای تناسب قد و وزنتان استفاده کنید.

قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف به صورت بی سیم

تقریبا انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی یا لپ تاپ را دارند. بنابراین برای ثبت اطلاعات موجود در حافظه دستگاه نیازی به کاغذ و قلم ندارید. می‌توانید در قالب یک فایل اکسل تمام وزن کشی‌های ثبت شده را نگهداری کنید.


جمع بندی

این روزها انتظارت مصرف کنندگان از خرید ترازو دیجیتال وزن کشی نسبت به گذشته تغییر کرده است. اکنون اندازه گیری شاخص‌های بدنی با ترازوهای خانگی مهم‌ترین فاکتوری است که محصولات را از هم تمایز می‌کند. شما تا چه اندازه از اطلاعات BMI یا شاخص توده بدنی ارائه شده توسط ترازوهای دیجیتالی استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *