امروزفروردین 31, 1403

بهترین روکش صندلی پراید و تیبا

شاخص روکش پرایدد
3.6/5 - (30 امتیاز)

برای خرید روکش صندلی پراید و تیبا با ما همراه باشید.

روکش‌ صندلی علاوه بر زیباتر کردن خودرو، در محافظت از صندلی‌ها در برابر عوامل آسیب‌زا تاثیرگذار است. خیلی رایج است که بعد از خرید یا تعویض ماشین به فروشگاه لوازم تزئیناتی خودرو سر بزنیم و روکش‌های صندلی را هم تعویض کنیم. در این مقاله درباره انواع روکش صندلی پراید صحبت خواهیم کرد و مدل‌های محبوب را معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید در لیست ابزار بهترین روکش صندلی سمند و سورن را خریداری کنید.


روکش صندلی چرمی پراید ۱۳۱

چرمی

روکش پراید 132 و 131 طرح دنا

مشخصات محصول:

  • جنس: پارچه مخمل
  • مناسب برای: پراید 131 و 132
نقاط قوت
  • امکان شستشو چندین باره بدون افت کیفیت
  • مقاوم در برابر آب، لکه، سایش و نور خورشید

برای رانندگی لذت بخش به صندلی‌های راحت نیاز خواهید داشت. اما بعضی از صندلی‌ها چندان استاندارد نیستند و نشستن در داخل آنها خسته کننده خواهد بود. برای حل این مشکل به روکش صندلی استاندارد و با کیفیت نیاز دارید.

این محصول یک روکش صندلی پراید با کیفیت بالا است. از ویژگی‌های مثبت آن باید به کاهش میزان تعریق اشاره کرد. روکش‌ صندلی پراید با جنس پارچه مرغوب می‌تواند در برابر نور خورشید عملکرد مناسبی داشته باشد. جذب کمتر گرما مشخصه‌ای است که در انتخاب روکش صندلی بسیار با‌اهمیت است.
از موارد مهم این محصول باید به استحکام و دوخت مقاوم در برابر پارگی اشاره کرد. این روکش زیبا را می‌توان روی خودرو پراید مدل ۱۳۱ و ۱۳۲ نصب کرد. روکش صندلی پراید مدل دنا را می‌توانید به راحتی شستشو دهید و نگران افت کیفیت آن نباشید.

جدای از موارد گفته شده باید به زیبایی و جلوه خودرو نیز اهمیت داد. روکش صندلی پراید مدل دنا یکی از مدل‌های زیبا و محبوب در بازار است. در دوخت محصول به اندازه‌گیری و فیت شدن درست روکش صندلی بسیار توجه شده است.

چرمی

روکش پراید ۱۳۱ کد R04

چرمی

روکش صندلی پراید 131 طرح فراری

چرمی

روکش صندلی 131 مدل A101 طرح فراری

چرمی

روکش صندلی پراید 131 آذین مرسلی

چرمی

روکش پراید 131 مدل رویز


روکش صندلی پارچه ای پراید ۱۳۱

پارچه ای

روکش صندلی پراید 131

مشخصات محصول:

  • جنس: پارچه کنفی جودون
  • مناسب برای: پراید 131
نقاط قوت
  • متناسب با تودوزی خودرو
  • ثبات رنگ در برابر نور آفتاب
  • قابلیت شستشو

برای خرید روکش صندلی پراید ۱۳۱، این محصول زیبا به هر کسی پیشنهاد خواهیم داد. از پارچه کنف جودون در دوخت این روکش استفاده شده است. پارچه کنف گرما و سرمای کمتری انعکاس می‌دهد و راننده می‌تواند آسایش بیشتر داشته باشد. با استفاده از روکش صندلی پارچه‌ای راننده کمتر عرق خواهد کرد و تمرکز بیشتری روی جاده خواهد داشت.

در میان انواع روکش صندلی پراید، مدل مرسلی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. همینطور گلدوزی‌های انجام شده جلوه خاصی به این محصول می‌دهد.

پارچه ای

روکش پراید ۱۳۱ کد A28

پارچه ای

روکش صندلی پراید ۱۳۱ مدل نیاک


روکش صندلی چرمی پراید ۱۳۲

چرمی

روکش صندلی ۱۳۲ کویر کد R56

چرمی

روکش صندلی پراید ۱۳۲ مدل AZ023

چرمی

روکش صندلی ۱۳۲ مدل 022


روکش صندلی پارچه ای پراید ۱۳۲

پارچه ای

روکش صندلی پراید ۱۳۲ کد R43

پارچه ای

روکش صندلی ۱۳۲ مدل 2005


روکش صندلی چرمی پراید صبا

چرمی

روکش پراید صبا کد R12

چرمی

روکش صندلی پراید صبا کد A15


روکش صندلی پارچه ای پراید صبا

پارچه ای

روکش پراید صبا مدل 4004

مشخصات محصول:

  • جنس: پارچه جودون ریز و اطلسی
  • مناسب برای: پراید صبا
  • دارای روکش پشت سری صندلی
  • طول عمر: ۱۸ تا ۳۶ ماه
نقاط قوت
  • متناسب با فریم صندلی خودرو
  • مقاوم در برابر آفتاب و گرد و خاک
  • قابلیت شستشو

اگر قصد خرید روکش صندلی پرای دارید درنگ نکنید، این روکش زیبا را خریداری کنید. برای دوخت این روکش بسیار از زیبا از پارچه جودون و اطلسی استفاده شده است. این پارچه مقاومت بالایی دارد و عمر روکش را تا ۳۶ ماه افزایش می‌دهد. برای شستشوی این روکش به هبچ‌وجه از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. بهتر است از بخار آب و کف مایع برای شستشو استفاده کنید.

در دوخت روکش صندلی پراید مدل ۴۰۰۴ به اندازه صحیح و فیت شدن آن روی صندلی بسیار توجه می‌شود. این محصول کاملا ایرانی را در شهر تبریز تولید و عرضه می‌کنند. معمولا روکش‌های موجود در بازار بعد مدتی دچار پارگی می شوند. این محصول دارای یک جیب پشتی است که برای نگهداری وسایل کاربرد دارد.

 

پارچه ای

روکش صندلی پراید صبا کد R01

پارچه ای

روکش صندلی صبا مدل AZ010


روکش صندلی چرمی پراید 111

چرمی

روکش پراید ۱۱۱ آذین مرسلی کد AZ137

مشخصات محصول:

  • جنس: چرم ضد خش
  • مناسب برای: پراید 111
  • دوخت ضخیم
نقاط قوت
  • قابلیت شستشو بدون افت کیفیت
  • مقاوم در برابر آب، سایش و نور خورشید

روکش صندلی پراید یکی از عوامل مهم در زیبایی خودرو است. توجه داشته باشید که هنگام خرید روکش صندلی پراید، علاوه بر زیبایی، کیفیت را نیز در نظر بگیرید. این روکش زیبا با پارچه کنف دوخته می‌شود و برای نصب روی پراید ۱۱۱ ایده‌آل است. مهمترین مسئله‌ای که نیاز به خرید روکش صندلی را ایجاد می‌کند، محافظت از صندلی‌ها است.

مطمئنا تعویض روکش صندلی از تعویض خود صندلی به صرفه‌تر خواهد بود. علاوه بر این شما هر بار که روکش صندلی را تعویض می‌کنید انگار که یک خودرو جدید خریده‌اید. اصولا پارچه‌های نخی و کنفی در برابر سرما و گرما عملکرد مناسبی دارد. روی این محصول به جهت زیبایی بیشتر طرحی زیبا گلدوزی شده است.

چرمی

روکش صندلی 111 جلوه مدل pr14

مشخصات محصول:

  • جنس: چرم
  • مناسب برای: پراید 111
نقاط قوت
  • قابلیت شستشو
  • مقاومت در برابر نور، لکه، سایش و آب

برای خرید روکش صندلی پراید ۱۱۱ بهتر است به مدل‌های زیبا و مستحکم مانند این مدل توجه کنید. بسیاری از افراد روکش صندلی چرم را بیشتر می‌پسندند. دلیل محبوبیت روکش‌های چرم، استحکام و خوش فرم بودن آنها است. باید اضافه کرد که روکش‌های چرمی بسیار راحت‌تر تمیز می‌شوند و لکه کم‌تری به خود می‌گیرند.

چرمی

روکش صندلی پراید 111 کویر کد R54

چرمی

روکش پراید 111 سوشیانت کد َA76

چرمی

روکش صندلی 111 مدل 25987


روکش صندلی پارچه ای پراید 111

پارچه ای

روکش صندلی پراید 111 کد R35

پارچه ای

روکش پراید 111 آذین مرسلی کد AZ093


بهترین روکش صندلی پراید ۱۴۱

پارچه ای

روکش صندلی پراید 141


روکش صندلی تیبا 1

چرمی

روکش صندلی تیبا 1 سوشیانت مدل A67

مشخصات محصول:

  • جنس: چرم
  • مناسب برای: تیبا یک
نقاط قوت
  • قابلیت شستشو بدون افت کیفیت
  • مقاوم در برابر آب، سایش و نور خورشید

در بازار لوازم تزئیناتی خودرو، انواع روکش صندلی پراید و تیبا در طرح و مدل‌های مختلف پیدا می‌شود. هر نوع روکش صندلی چه چرمی باشد و یا پارچه‌ای، برای یک خودرو یا فصل مناسب است. قطعا تعویض روکش صندلی به صرفه‌تر از تعویض خود صندلی است. در واقع دلیل اصلی استفاده از روکش صندلی، محافظت از صندلی‌ها است.

علاوه بر حفظ صندلی، زیبایی داخل خودرو نیز بسیار با‌اهمیت است. برای تزئین خودرو انواع روکش وجود دارد. این محصول به صورت اختصاصی برای صندلی تیبا یک دوخته می شود. طرح زیبای این مدل موجب محبوبیت آن در بین خریدار‌ها شده است. کیفیت ساخت بالا و پارچه اعلی نیز به این محصول طول عمری بالا می‌دهد.

برای دوام بیشتر روکش صندلی از ابر و آستر درجه یک نیز استفاده شده است. اگر قصد خرید یک روکش صندلی با کیفیت را دارید این مدل را پیشنهاد می‌دهیم.

پارچه ای

روکش صندلی تیبا 1 آذین مرسلی کد AZ097

مشخصات محصول:

  • جنس: پارچه کنف
  • مناسب برای:‌ تیبا یک
نقاط قوت
  • دارای ابر و آستر برای بالا بردن عمر روکش
  • دوخت ضخیم و مقاوم
  • مقاوم در برابر آب، لکه، سایش و نور خورشید

روکش صندلی خودرو وظیفه‌ای بیش از زیبایی دارد و آن حفاظت از صندلی در برابر آسیب دیدگی است. برای رانندگی راحت به صندلی راحت نیاز دارید و صندلی خوب نیاز به محافظت دارد. این محصول به صورت اختصاصی برای صندلی تیبا یک تولید می‌شود. برای محافظت روکش در برابر گرما و نور از پارچه کنف با کیفیت استفاده شده است.

معمولا روکش‌های ضد تعریق را از جنس کنف درست می‌کنند. برای زیباتر کردن محصول قسمت‌هایی از آن را گلدوزی کرده‌اند. همینطور با به کار بردن ابر و آستر، روکش روی صندلی با خوش فرم‌تر می‌ایستد.


روکش صندلی تیبا 2

پارچه ای

روکش صندلی خودرو هایکو طرح دلتا مناسب برای تیبا 2

مشخصات محصول:

  • جنس: پارچه
  • مناسب برای: تیبا 2
  • دارای بالشتک پشت سری
نقاط قوت
  • قابلیت شستشو بدون افت کیفیت
  • مقاوم در برابر آب، سایش و نور خورشید

شرکت هایکو یکی از تولیدکننده‌های معتبر در زمینه دوخت روکش صندلی پراید است. این محصول را می‌توان روی صندلی خودرو تیبا ۲ هم نصب کرد. برخی خودرو‌ها دارای صندلی عقب دو قسمتی هستند و این محصول برای چنین خودروهایی مناسب است. این محصول علاوه بر تیبا به عنوان روکش صندلی پراید نیز استفاده می‌شود.

دوخت روکش از جنس پارچه با کیفیت است و به همین خاطر قابل شستشو است. می‌توانید مطمئن باشید که این روکش بعد از بارها شستشو هنوز کیفیت خود را حفظ می‌کند. به منظور استحکام و زیبایی روکش صندلی از ابر و نوعی آستر نیز استفاده شده است.

روکش صندلی با کیفیت باید در برابر خوردگی، سایش و نور آفتاب مقاوم باشد. این محصول تمام موارد ذکر شده را دارا می‌باشد. در نهایت هماهنگی و رنگ‌بندی این روکش صندلی مطابق با خودرو شما طراحی شده است.


راهنمای خرید روکش صندلی پراید

روکش صندلی پراید

تزئینات بیرونی خودرو معمولا نیاز به هزینه زیادی دارد اما داخل خودرو را با هزینه کم نیز می‌توان زیبا‌تر کرد. اما همیشه خرید لاستیک و رینگ اسپرت یا باند و ضبط ماشین ، خریدهای لذت بخش هستند. داخل خودرو مانند داخل خانه شما است و باید تمیز، زیبا و مرتب باشد. با نصب روکش صندلی پراید می‌توان ظاهر این خودرو را کاملا تغییر داد. با نصب روکش صندلی مناسب، هم خودرو زیبا خواهد شد و هم از صندلی ماشین محافظت می‌شود.

روکش صندلی چرم

اولین مسئله مهم در هنگام خرید روکش صندلی این است که روکش چرمی یا نخی انتخاب کنیم. البته هر دو اینها کارایی مخصوص به خود را دارند. هر کدام در یک زمینه بهتر عمل می‌کند. بهترین امتیاز روکش صندلی چرم، قابلیت تمیز شدن و نظافت آسان آن است. اگر جزو افرادی هستید که همیشه ماشین شما شلوغ و کثیف است، روکش چرم را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین روکش صندلی چرم از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است. معمولا خودرو‌های عمومی و همگانی از این جنس روکش استفاده می‌کنند. برای انتخاب روکش صندلی پراید و روکش صندلی تیبا، می‌توانید از این جنس استفاده کنید.

علاوه بر مقاومت و دوام بالا، باید به زیبای خاص جنس چرم نیز اشاره کرد. روکش صندلی چرم به طور معمول برای اسپرت کردن داخل خودرو استفاده می‌شود. البته جنس چرم موارد منفی نیز دارد؛ جذب گرما در تابستان و جذب سرما در زمستان از موارد منفی چرم است. اما فراموش نکنید که شستشوی این روکش‌ها بسیار ساده‌تر است.

روکش صندلی پارچه

انواع روکش صندلی تیبا و پراید از پارچه‌های مختلف ساخته می‌شوند. به طور معمول از پارچه‌های نخی و کنفی یا پارچه ترگال در ساخت روکش صندلی استفاده می‌شود. پارچه ترگال خاصیت آنتی‌باکتریالی دارد و پارچه‌های دیگر گرما و سرما خیلی کم جذب می‌کنند. برای کسانی که در مناطق گرم کشور زندگی می‌کنند استفاده از روکش پارچه را توصیه می‌کنیم.

روکش صندلی نخی نیز مانند روکش چرمی، دوام خوبی دارد. معمولا در روکش‌های نخی شاهد افت رنگ و کیفیت بسیار کمی هستیم. مهمترین مسئله در مورد روکش صندلی پارچه‌ای، طیف گسترده رنگ و طرح آن است. روکش صندلی پارچه ای در صد‌ها مدل دوخته می‌شود. همانطور که می‌دانید پارچه خنک‌تر از چرم است و در تابستان نشستن روی روکش پارچه لذت‌بخش‌تر است.

تنها مشکل روکش صندلی پارچه‌ای، خشک شدن طولانی بعد از شستشو است. در بعضی کارخانه‌های تولید روکش صندلی، از جنس مخمل و برزنت نیز در در کنار سایر پارچه‌ها استفاده می‌شود.

چند نکته قبل از خرید روکش صندلی پراید

  • دوخت و نظم مسیر دوخت بسیار اهمیت دارد
  • معمولا جنس ضخیم مقاومت بیشتری خواهد داشت
  • نوعی از روکش‌ صندلی پراید را انتخاب کنید که قطعه‌های کوچکتری در دوخت آن وجود دارد
  • روکش‌های چرمی آسان‌تر تمیز می‌شوند
  • روکش صندلی پارچه‌ای از تنوع بیشتری برخوردار است
  • قابلیت شستشو داشته باشد
  • رنگ را بهتر است مشابه به رنگ داشبورد انتخاب کنید

سوالات متداول برای خرید بهترین روکش صندلی پراید

کدام رنگ برای روکش صندلی مناسب‌تر است؟

روکش‌های صندلی خودرو در رنگ، جنس و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. نظر‌های بی‌خردانه دیگران را نادیده بگیرید. رنگی را انتخاب کنید که با نشستن داخل خودرو احساس خوبی به شما دست بدهد.

روکش صندلی چرم بهتر است یا روکش پارچه؟

هر کدام از این دو، مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله به صورت ساده درباره این موضوع صحبت می‌شود و بهترین مدل‌های هر‌کدام معرفی می شود.


بهترین روکش صندلی

یک راه راحت و کم هزینه برای اسپرت کردن داخل خودرو و محافظت از صندلی‌ها، استفاده از روکش صندلی است. در این مقاله چند مدل با‌کیفیت از روکش صندلی پراید و تیبا معرفی شده است. روکش‌ها معمولا از جنس چرم و جنس پارچه دوخته می‌شوند. تنها مسئله مهم انتخاب جنس با‌کیفیت است که ما بهترین‌های آن را ارائه داده‌ایم. همچنین در لیست ابزار می‌توانید بهترین روغن موتور ایرانی و خارجی، بهترین لنت ترمز پراید و انواع قفل فرمان باکیفیت را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *