امروزاردیبهشت 6, 1403

خرید لوازم التحریر ارزان و فانتزی پسرانه – کوله پشتی مدرسه، مداد رنگی فابر کاستل و هرآنچه که نیاز دارید

لوازم التحریر پسرانه ۲
5/5 - (4 امتیاز)

بهترین مارک نوشت افزار ایرانی و خارجی

هر ساله با شروع مدرسه، خانواده‌ها به دنبال خرید لوازم التحریر ارزان خواهند بود. قرار است یک لیست وسایل مورد نیاز برای مدرسه آماده کنید. اما چه وسایلی باید خرید؟ از خود خواهید پرسید نوشت افزار چی بخرم؟ لوازم التحریر چی بخرم؟ یا وسایل کمک آموزشی چی بخرم؟

قطعاً نگران آموزش و تربیت کودک خود هستید. با وسایل و ابزار‌های بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد، خرید وسایل مناسب، چندان ساده نخواهد بود. اما نگران نباشید. تیم تخصصی لیست ابزار با تحقیق در این زمینه بهترین لوازم التحریر بازار را به شما معرفی می‌کند. همچنین برای خرید لوازم التحریر دخترانه پیشنهاد می‌کنیم مقاله لوازم التحریر فانتزی دخترانه را مطالعه کنید.

 


کوله پشتی پسرانه

مهمترین وسیله قبل از خرید لوازم التحریر، خرید کوله پشتی برای نگهداری وسایل خواهد بود. کوله مخصوص دبستان و راهنمایی با کوله دبیرستانی‌ها و دانشگاه تفاوت بسیاری دارد. کوله دبستانی‌ها و راهنمایی نیاز چندانی به جای لپ تاپ ندارد. کوله پشتی دانش آموزان باید دارای جیب‌های بیشتر و فضای کافی برای نگهداری کتاب‌ها و لوازم التحریر باشد.

بهتر است کیف یا کوله ضد آب خریداری کنید تا از وسایل در برابر برف و باران محافظت شود. نکات بسیار دیگری برای انتخاب کوله پشتی مناسب وجود دارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به انتهای این مقاله مراجعه کنید.

مدل فانتزی و ارزان

کوله پشتی مدل Mhr-79

مدل فانتزی

کوله پشتی طرح هری پاتر کد KP-17

پیشنهاد ما

کوله پشتی گابل مدل Spirit کد 056176

مدل فانتزی

کوله پشتی پسرانه مدرن کیف پارسیان مدل مک کویین


دفتر و دفترچه

دفتر و دفترچه یکی از وسایل پرمصرف است که در تعداد زیاد به آن نیاز داریم. احتمالا برای هر کتاب به یک دفتر جدا‌گانه نیاز خواهیم داشت و این به معنی هزینه بیشتر است. این مورد را حتما باید در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قرار داد. دفتر‌ها در تنوع و رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارند. برای مقاطع دبستان بهتر است از دفتر سیمی با تعداد برگ کم استفاده شود. بچه‌های کوچک کمتر از وسایل خود مراقبت می‌کنند دفتر‌ آنها معمولا زود‌تر از بین می‌رود. اما برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان و حتی دانشگاه، خرید دفتر حجیم بسیار به صرفه‌تر است.

مدل فانتزی

دفتر زبان 60 برگ گلیران کد 191

مدل فانتزی

دفتر نقاشی 50 برگ مبشر کد CH-Hotel-50

مدل ارزان

دفتر مشق 100 برگ بوفی مدل A-100

پیشنهاد ما

دفتر سیمی 80 برگ گاجکو طرح کره زمین با رایحه شکلات


مداد و مداد رنگی فانتزی

چند نوع مداد وجود دارد که قبل از خرید باید به آنها توجه کنیم. برای دانش آموزان دبستانی بهتر است مداد نرم بگیریم، چرا که مداد‌های نوک سخت ایمنی کمتری دارند. شاید مداد نوک نرم زیاد به صرفه نباشد اما کاملا ایمن است. اگر به خرید لوازم التحریر ارزان فکر می‌کنید می‌توانید مداد سخت را قیمت کمتری دارد انتخاب کنید.

مدل ارزان

مداد مدل رویش سبز

پیشنهاد ما

مداد رنگی 12 رنگ فابر-کاستل مدل Classic

مدل فانتزی

مداد رنگی 24 رنگ آریا مدل 3017


مداد تراش و پاک کن

مداد تراش‌ها در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند؛ پاک‌کن‌ها هم همینطور هستند. این وسایل را می‌توان در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قرار داد. برای کار در خانه مداد تراش رومیزی پیشنهاد می‌شود جون از ریختن آشغال جلوگیری می کند.

برای مدرسه هم می‌توانید مداد تراش کوچک داشته باشید تا مجبور به حمل مدادتراش رومیزی سنگین نباشید. اما برای خرید مداد پاک‌کن بسیار دقت کنید. بسیاری از نمونه‌ها کاملا ناکارآمد و بی‌استفاده هستند. پاک‌کن خوب، باید ضد حساسیت و از مواد با کیفیت باشد.

مدل ارزان

تراش پیکاسو کد 138499

مخزن دار

تراش فکتیس مدل v.plus

مدل فانتزی

غلط گیر نواری پنتر مدل Tonny

مدل ارزان

پاکن فابرکاستل مدل PVC FREE

مدل فانتزی

پاک کن طرح آموزشی ضرب و تقسیم - مجموعه 30 عددی


قیچی و نشانگر کتاب (برچسب)

مدل ارزان

قیچی پنتر مدل S104

مدل فانتزی

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMK _ 2025 بسته 2 عددی

مدل فانتزی

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMK_2020 بسته 2 عددی


چسب‌ مایع رازی و چسب ماتیکی

چسب ماتیکی پارسیکار کد 800

چسب مایع رازی مدل آلپلاست


انواع جامدادی (لوازم التحریر)

پسر‌ها معمولا وسایل بزرگ و آپشن‌دار را دوست دارند. اگر دقت کرده باشید بیشتر پسر‌ها از جامدادی کشویی و پلاستیکی خوششان می‌آید. هرچند که وزن بیشتری نسبت به جامدادی پارچه‌ای دارد اما برای پسر‌ها مناسب‌تر است.

مدل فانتزی و ارزان

جامدادی ارت کیوب مدل فانتزی 306

مدل فانتزی

جامدادی تراش دار طرح مرد عنکبوتی

مدل فانتزی

جامدادی طرح GTA کد jm104


کاغذ‌ سفید A4 و کاغذ یادداشت چسب دار

کاغذ A4 سل پرینت کد ۱۰۰ بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ یادداشت چسب دار ایسلتی مدل contacta


ماژیک‌ علامت گذار و ماژیک قابل شستشو (لوازم التحریر)

ماژیک را هم می‌توانید در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قیمت قرار دهید. اما توجه داشته باشید که خرید ماژیک ارزان به معنی خرید ماژیک بی‌کیفیت نیست. ما در اینجا چند مدل ماژیک با‌کیفیت ارزان به شما معرفی می‌کنیم. ماژیک‌های فسفری را برای دبستانی‌ها پیشنهاد نمی کنیم، چرا که برای سلامت چشم آنها کمی نامناسب است.

ماژیک علامت گذار استدلر مدل Textsurfer Classic کد 364

ماژیک سی دی اسنومن مدل OPF


شابلون، خط کش و پرگار (خرید لوازم التحریر ارزان)

برای دبستانی‌ها مدل پلاستیکی و دارای محافظ گزینه مناسبی است. دانش آموزان بزرگتر می توانند پرگار، گونیا و شابلون فلزی هم استفاده کنند. برای خرید اینگونه وسایل نیازی به هزینه زیاد نیست و مدل‌های ارزان هم جوابگو هستند.

مدل ارزان و فانتزی

شابلون دانشمند مدل باغ وحش اشکال هندسی کد C4 مجموعه ده عددی

ست خط کش و پرگار سی بی اس مدل NA


راهنمای خرید لوازم التحریر ارزان پسرانه

خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر ارزان برای مدرسه

مطمئنا خرید لوازم التحریر یک اتفاق جذاب است. خرید این وسایل به ما حال خوبی می‌دهد. همانطور که یک نویسنده با دیدن قلم و کاغذ شروع به نوشتن می‌کند؛ دانش آموز هم با خرید لوازم التحریر به علم و دانش بیشتر علاقه‌مند می‌شود.

همین ابزار‌ها و وسایل آموزشی هستند که جرقه علم و دانش را در وجود ما می‌زنند. هنگامی که برای خرید لوازم التحریر به بازار می‌روید با سیل عظیمی از وسایل روبرو می‌شوید. انتخاب از میان آن همه وسایل که بیشترشان قیمت‌های بالایی دارند دشوار است. مهمتر آنکه باید بدانید کدام وسایل برای فرزند شما ضروری‌تر است.

اگر بدون توجه به احتیاجات فرزندتان اقدام به خرید کنید، قطعا هزینه بیشتری خواهید کرد. همیشه نیازی به خرید وسایل گران قیمت نیست. با خرید لوازم التحریر ارزان هم می‌توان لیست خرید خود را تکمیل کرد. سعی کنید قبل از خرید وسایل مورد نیاز خود را به صورت یک لیست یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود تا وسایل گران قیمت که استفاده چندانی برای شما ندارد را خریداری نکنید.

لوازم التحریر فانتزی

در دنیای جدید با توسعه صنعت مد و بهبود سطح زندگی، استفاده از کالاهای لاکچری و فانتزی به یک عادت تبدیل شده است. استفاده از نوشت افزار قدمتی برابر با تاریخ دارد. در گذشته لوازم التحریر فانتزی عمدتا کالاهای ساخت دست بودند. در حال حاضر لوازم التحریر فانتزی همسو با صنعت مد پیش می‌رود و طرفداران بسیاری دارد.

تقاضای خریداران و سوددهی عالی این صنعت موجب تولید طیف گسترده‌ای از لوازم التحریر فانتزی شده است. صنعت سینما و تلویزیون هم دلیل دیگری برای تولید لوازم التحریر فانتزی است. فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف، بازیگرها و شخصیت‌های سینمایی دلیل این همه محبوبیت کالاهای فانتزی هستند.

این علاقه شدید مردم به صنعت‌های مختلف است که شرکت‌های سازنده را ترغیب به عرضه کالاهای جانبی می‌کند. زندگی مصرف‌گرای امروزی، رشد صنعت مد، سینما، ورزش و غیره از دلایل تولد کالاهای فانتزی در دهه‌ها اخیر بوده است.

تنوع محصولا، افزیش سطح کیفی آموزش و رقابت تولید کننده‌ها از دلایل دیگر عرضه لوازم التحریر فانتزی است. هر چند که استفاده از کالاهای فیزیکی زیبا بسیار محبوبیت دارد، اما اگر تکنولوژی بر صنعت آموزش غالب شود احتمالا در آینده کالاهای فیزیکی زیاد استفاده نخواهند شد.

چند نکته برای خرید کوله پشتی پسرانه ارزان و باکیفیت

لوازم التحریر ارزان ۳

  1. جنس برزنت یا چرم، بندهای پهن و پد اسفنجی از ویژگی‌های یک کوله با‌کیفیت است. کوله پشتی اولین موردی است که در خرید لوازم التحریر ارزان باید به آن توجه کرد.
  2. حجم کوله دبستانی‌ها نباید از ۱۰٪ وزنشان و راهنمایی و دبیرستان از ۱۵٪ وزن آنها بیشتر باشد.
  3. برای دبستانی‌ها کوله پشتی پارچه‌ای یا برزنتی که وزن کمی دارد در نظر بگیرید.
  4. کوله ۲ بند و متناسب با هیکل فرد انتخاب کنید؛ کوله تک بند فشار زیادی به بدن و ستون فقرات وارد می‌کند.
  5. بر اندازه بند‌های کوله پشتی پهن‌تنر باشد فشار کمتری به فرد وارد می‌شود و حمل کوله آشان‌تر خواهد بود.
  6. یک کوله استاندارد باید پایین‌تر از شانه و بالاتر از باسن قرار بگیرد.
  7. بند‌های کوله پشتی را نه شل و نه سفت ببندید. همیشه اندازه را رعایت کنید.

دفتر (خرید لوازم التحریر ارزان)

خرید لوازم التحریر ارزان

دفتر یکی از پر استفاده‌ترین لوازم التحریر در دوران مدرسه است. اگر قصد خرید لوازم التحریر ارزان را دارید، دفتر یکی از آن مواردی است که انتخاب‌های زیادی را به شما می‌دهد. شما برای هر درس و کلاسی نیاز به یک دفتر جداگانه خواهید داشت. دفتر‌ها در شکل، اندازه، طراحی و قیمت‌های مختلفی وجود دارند. در ادامه به خصوصیات یک دفتر خوب اشاره خواهیم کرد.

اندازه و کاربرد دفترها

دفترها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و سایز آنها روی دفتر چاپ می‌شود. معمولا دفتر مناسب برای مدارس سایز کوچ‌تری دارد. دفتر‌های بزرگ برای طراحی و موارد مشابه دیگر کاربرد دارند. معمولا دفتر‌های B6 و A5 سایز مناسبی برای بیشتر کلاس‌ها هستند.

حجم کاغذ و وزن دفتر

در تولید کاغذ از فناوری‌های مختلفی استفاده می‌شود. کاغذ ضخیم و سفید از کیفیت بالاتری برخوردار است و قیمت بیشتری دارد. اما کاغذ‌هایی با ضخامت کمتر و رنگ کاهی یا نزدیک به سفید وجود داند که ارزانتر هستند. می‌توانید دفتری با کاغذ بهتر و البته قیمت بالاتر خریداری کنید. اما دفتر‌های مدارس نهایتا برای یک سال یا ترم استفاده می‌شود که واقعا نیازی به خرید دفتر گران قیمت نیست.

انواع مداد رنگی پسرانه و فانتزی

نوشت افزار ارزان ۲

تفاوت مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل با پریزما کالر

  1. از نظر شفافیت رنگ و درخشندگی تفاوت چندانی ندارند.
  2. مداد رنگی پریزما کالر نرم‌تر است و محو شوندگی بهتری دارد.
  3. مداد رنگی فابر کاستل آسان‌تر و سریعتر پاک می‌شود.
  4. مداد سفید پریزما کالر خیلی بهتر رنگ‌ها را روشن می‌کند.

مداد شمعی (خرید لوازم التحریر ارزان)

قبل از خرید مداد شمعی توجه داشته باشید که مدل‌های استاندارد و با‌کیفیت را خریداری کنید. برخی از مداد شمعی‌ها به دلیل موادی که در ساخت آنها به کار رفته ممکن است حساسیت‌زا باشند. نوعی از مداد شمعی‌ها به صورت روکش دار تولید می‌شوند که کاملا بی‌خطر هستند. اگر به بوی پارافین حساسیت دارید بهتر است مداد شمعی روکس‌دار خریداری کنید.


جواب چند سوال قبل از خرید لوازم التحریر ارزان پسرانه

مداد رنگی فکتیس ساخت کجاست؟

ایران محصول کاملا ایرانی است و سالهای زیادی است که اعتماد مصرف کننده‌ها را جلب کرده است. از ویژگی‌های این مداد رنگی می‌توان به نرمی و انعطاف پذیری آن اشاره کرد.

کوله پشتی پسرانه چی بخرم؟

یک کوله پشتی باکیفیت باید سبک و بادوام باشد. پد اسفنجی، جنس برزنت یا چرم و فضای کافی از ویژگی‌های یک کوله پشتی خوب است.

تشخیص اصل بودن مداد رنگی فابر کاستل

بهترین گزینه برای تشخیص اصل بودن این برند این است که به بدنه مداد رنگی توجه کنید. روی بدنه مداد رنگی فابر کاستل علامت تجاری و مشخصات مداد به صورت واضح چاپ شده است.


سخن آخر

با شروع فصل مدارس و دانشگاه، بسیاری از مردم به خرید لوازم التحریر ارزان رو می‌آورند. هزینه وسایل تحصیل برای بسیاری از خانواده‌ها مسئله مهمی است. وب سایت لیست ابزار در این مقاله لیستی از لوازم التحریر ضروری را ارائه خواهد داد. همینطور وسایل ارزان، فانتزی و باکیفیت را معرفی خواهیم کرد.

4 نظر

  1. پریا کمالی پاسخ

    ممنون از سایت خوبتون . برای خرید لوازم التحریر ارزان به سایت های دیگه هم سر زدم ولی لیست لوازم التحریری که شما پیشنهاد دادین واقعا ارزان هستن. مخصوصا مداد رنگی های فابر کاستل که اصلا فکر نمیکردم قیمت ارزان هم داشته باشه.

    1. ثریا شجاعی پاسخ

      آره واقعا منم موافقم برای خرید لوازم التحریر ارزان و لوازم التحریر پسرانه دسته بندی خوبی داره. یه صفحه لوازم التحریر دخترانه هم دارن که اونم قیمت هاش خوب بودن

  2. کامران پاسخ

    لوازم التحریر پسرانه ایرانی هم دارین؟ کلا برای خرید لوازم التحریر ارزان کدوم مدل ها رو پیسنهاد میدین ممنون میشم جواب بدین

    1. لیست ابزار پاسخ

      بله. این مقاله برای خرید لوازم التحریر پسرانه، انواع لوازم التحریر ارزان قیمت رو معرفی کرده. معمولا لوازم تحریر فابر کاستل جزو پرفروشترین های بازاره. در بین برند های ایرانی هم انواع نوشت افزار مارک فکتیس رو پیشنهاد می‌دیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *