امروزفروردین 10, 1403

بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو [ایرانی و خارجی]

خرید کف پوش سه بعدی ماشین
3.3/5 - (3 امتیاز)

راهنمای خرید کفپوش 3 بعدی خودرو

رسیدگی به ظاهر ماشین به تنهایی کافی نیست. اگر دوست دارید ماشین‌تان چهره ای زیبا و تمیز داشته باشد باید فکری هم برای داخل آن بکنید. وقتی درباره داخل ماشین صحبت می‌کنیم باید علاوه بر روکش صندلی، کنسول و غیره، کف‌پوش را هم در نظر بگیریم. اگرچه شاید کف‌پوش ماشین خیلی به چشم نیاید اما بدون آن‌ها کف ماشین به شدت کثیف می‌شود. در این صورت برای تمیز کردن داخل ماشین با مشکلات زیادی روبرو می‌شوید. به همین دلیل نیز این محصولات اهمیت زیادی دارند. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم نکات مهم برای خرید کفپوش سه بعدی ماشین را برای شما شرح دهیم. اگر قصد دارید کف‌پوشی مناسب برای خودروی خود خریداری کنید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

انواع کفپوش ماشین

کف‌پوش معمولی

اگر در محیط‌های خشک و گرم زندگی می‌کنید که در زمستان برف زیادی نمی‌بارد، این محصولات می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. تا زمانی که الیاف این کف‌پوش‌ها خشک بمانند، می‌توانند به راحتی هر گونه کثیفی و گرد و غبار را جذب کنند. کف‌‌پوش‌های معمولی در انواع مختلف تولید می‌شوند و طرح‌های آن بسیار متنوع است. فقط قبل از خرید لازم کف‌پوش را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید کف‌پوش برای جذب آب و گرد و غبار آستر دارد.

کف‌پوش مجعد

این محصولات برای جذب گل و لای بهترین گزینه هستند. این محصولات همچنین دوام بالایی دارند اما به طور مرتب باید تمیز شوند. در غیر این صورت کثیفی به طور کامل جذب کف‌پوش شده و تمیز کردن آن سخت می‌شود.

کف‌پوش لاستیکی

اگر در محیط‌های مرطوب زندگی می‌کنید و در محل زندگی شما به طور مداوم باران می‌بارد، کف‌پوش‌های لاستیکی بهترین گزینه برای فضای داخلی خودرو شما هستند. این محصولات نه تنها از جذب گرد و غبار و گل و لای جلوگیری می‌کنند بلکه کاملا ضد آب هستند. این ویژگی  به‌خصوص در روزهای برفی از کثیف شدن ماشین شما جلوگیری می‌کند.

کف‌پوش پلاستیکی آستردار

این نوع کف پوش‌ها نه تنها ضد آب هستند بلکه از نفوذ مواد شیمیایی و … به کف ماشین جلوگیری می‌کنند. البته قیمت این محصولات بسیار گران است بنابراین باید از خرید آن مطمئن شوید.

کف‌پوش سه بعدی

کف‌پوش سه بعدی همانطور که از اسمش هم مشخص است طراحی سه بعدی دارد. از آنجایی که کف‌پوش باید متناسب با فضای داخلی خودرو باشد، این کف پوش‌ها به راحتی حالت منحنی به خود می‌گیرند و شما می‌توانید خیلی ساده آن‌ها را زیر داشبورد،  زیر صندلی و … قرار دهید. این محصولات در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و برای همه بخصوص افرادی که بچه دارند مناسب است. هرچقدر بیشتر بتوانید پشت پدال‌ها و زیر صندلی‌ها را با این کف‌پوش‌های سه بعدی بپوشانید تمیز کردن ماشین راحت‌تر خواهد شد.

راهنمای خرید کفپوش سه بعدی ماشین

برای این که بتوانید بهترین کف‌پوش سه بعدی را برای ماشن خود خریداری کنید بهتر است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

اندازه تشک ماشین را در نظر بگیرید

اولین و مهم‌ترین نکته اندازه کف‌پوش است. قبل از خرید بهتر است اندازه مناسب را داشته باشید تا بتوانید کف‌پوشی خریداری کنید که کاملا مناسب ماشین شما باشد. برای دقیق بودن، اندازه گیری ها را انجام دهید و نوع وسیله نقلیه ای را نیز مشخص کنید. بهتر است نوع ماشین خود را به فروشنده بگویید تا درباره انداره‌های صحیح شما را راهنمایی کند.

مواد اولیه کفپوش سه بعدی را بررسی کنید

جنس کف پوش‌های موجود در بازار بسیار متفاوت هستند و هر سازنده‌ای از مواد اولیه خاصی برای ساخت آن‌ها استفاده می‌کند. برخی از آن‌ها ماشینی هستند و برخی دیگر با دست تولید می‌شوند. بهتر است نوع کف‌پوش را براساس نیاز خود انتخاب کنید. مثلا اگر در جایی زندگی می‌کنید که هوا همیشه بارانی است یا بچه هایی دارید که ممکن است روی کف‌پوش آب یا مایعات دیگر بریزند، بهتر است از کف‌پوش‌های پلاستیکی استفاده کنید. کف‌پوش‌های سه بعدی معمولا از پلیمر ساخته می‌شوند و استحکام بالایی دارند. البته فراموش نکنید که کف‌پوش‌های سه بعدی باید به طور منظم تمیز شوند چرا که مواد را به سرعت جذب می‌کنند.

رویه کفپوش را بررسی کنید

همیشه بهتر است که کف‌پوش ضد لغزش انتخاب کنید در غیر این صورت ممکن است هنگام رانندگی پاهایتان روی آن سر بخورد. این امر هنگام رانندگی خطرآفرین است و برای مسافران نیز ممکن است آزاردهنده باشد. همچنین امکان دارد که کف‌پوش لغزنده باعث آسیب به مسافر یا خودروی شما شود. به عنوان مثال هنگام رانندگی ممکن است پای مسافر لیز بخورد و به در برخورد کند. این مسائل برای مسافر خطرناک است و به ماشین نیز آسیب وارد می‌کند. بنابراین قبل از خرید کف‌پوش سه بعدی ماشین حتما رویه آن را به دقت بررسی کنید.

تعداد ردیف‌هایی که داخل ماشین وجود دارد بررسی کنید

بسیاری از فروشنده‌ها کف‌پوش‌ها را به صورت ست می‌فروشند. بنابراین کف‌پوش سه بعدی مورد نظر خود را با توجه به تعداد ردیف‌هایی که داخل ماشین وجود دارد خریداری کنید. خرید کف‌پوش‌های اشتباه فضای داخلی ماشین را به هم می‌ریزد. بنابراین برای اطمینان از منظم بودن و زیبا دیده شدن فضای داخلی خودرو ، مطمئن شوید که یک مجموعه کامل را با توجه به تعداد ردیف‌ها خریداری کرده‌اید.

جمع بندی

کفپوش ماشین یک وسیله کاربردی و تزئیناتی خودرو برای محافظت از کف ماشین است. برای اینکه فضای داخلی ماشین تمیز باشد لازم است که با توجه به ردیف‌های داخل ماشین کف‌پوش‌های مناسب انتخاب کنید. یکی از بهترین کف‌پوش‌های موجود در بازار، کفپوش سه بعدی است که ویزگی‌های منحصر به فردی دارد. در این مطلب سعی کردیم نکات لازم برای خرید بهترین کفپوش ۳ بعدی را شرح دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین محصول را برای ماشن خود خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *