امروزفروردین 31, 1403

وسایل مدرسه دخترانه شیک و فانتزی (لوازم تحریر ایرانی و خارجی)

لوازم التحریر فانتزی دخترانه
4.4/5 - (12 امتیاز)

راهنمای خرید بهترین لوازم تحریر دخترانه

لوازم التحریر فانتزی یک انتخاب عالی برای تشویق و علاقه‌مند کردن دانش آموز به درس و مدرسه است. امروزه هدف از خرید لوازم التحریر فقط تکمیل لیست وسایل مدرسه نیست. امروزه انواع لوازم تحریر فانتزی که بخشی از وسایل کمک آموزشی نیز هستند به جهت ایجاد اشتیاق در کودک به کار گرفته می‌شود.

در این مقاله بهترین وسایل مورد نیاز مدرسه و انواع لوازم تحریر دخترانه با قیمت مناسب معرفی شده است. همچنین پیشنهاد می‌کنیم به صفحه خرید لوازم التحریر پسرانه سر بزنید.

 

لیست لوازم التحریر فانتزی دخترانه

  1. کوله پشتی فانتزی دخترانه
  2. دفتر مشق، نقاشی، زبان و
  3. مداد - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو
  4. مداد تراش و پاک کن
  5. قیچی و نشانگر کتاب
  6. چسب مایع و چسب ماتیکی
  7. جا‌مدادی پارچه ای
  8. کاغذ‌ و کاغذ رنگی
  9. ماژیک‌ علامت گذار
  10. شابلون‌ فانتزی

چه وسایلی باید در کیف یک دختر باشد

کوله پشتی فانتزی دخترانه

قبل از خرید لوازم التحریر باید به فکر خرید کوله پشتی بود. کیف و کوله پشتی مهمترین وسیله برای دانش آموزان و دانشجوها است. قطعا دختر‌ها کوله فانتزی و طرح‌دار را بسیار می پسندند. اما دقت داشته باشید که همه چیز فقط زیبایی محصول نیست. قبل از خرید باید به کیفیت و سلامت کالا توجه داشته باشیم. برای انتخاب بهترین کوله به ادامه این متن در انتهای صفحه مراجعه کنید.

 

کوله پشتی طرح بیلی آیلیش کد KB11

کیف و کوله مدرسه پیکسل دار جدید مدل m200

کوله پشتی گابل مدل 222000099 Color

کوله پشتی استورم کد HL-257

کوله پشتی ساراسا مدل Diamond 01


دفتر مشق، نقاشی و زبان

برای دبستانی‌ها دفتر یک شکل نگیرید، چون در تشخیص آنها به اشتباه می‌افتند. برگه‌های دفتر را متناسب با هر کتاب یا درس انتخاب کنید. قرار است تعدادی دفتر و کتاب داخل کیف شما باشد پس بهتر است دفتر کم حجم انتخاب کنید. هر درسی نیاز به یک دفتر با سایز مشخص دارد. مثلا برای دفتر نقاشی بهتر است از دفتر بزرگ استفاده شود. جلد و صحافی دفتر نیز دارای تنوع بسیار زیادی است که بهتر است با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. اما دفتر‌های سیمی یا فنری معمولا دوام بیشتری دارند.

دفتر 60 برگ طرح بیلی ایلیش کد D35

دفتر نقاشی 50 برگ الماس مدل BS 215-3

دفتر زبان 80 برگ ریحان مدل BS 21-4

دفتر 100 برگ گاجکو طرح گل گلاب با رایحه شکلات


مداد شمعی - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو

نوعی از مدادها با اسم اتود وجود دارند که کار با آنها بسیار ساده است. این مداد‌ها برای دانش‌آموزان بزرگتر مفید است. برای دبستانی‌ها می‌توان مداد نرم خریداری کرد چرا که خطری برای سلامتی آنها ندارد. دختر بچه‌ها لوازم التحریر فانتزی را بسیار دوست دارند. این نوع لوازم التحریر، کودک را به درس خواندن تشویق می‌کند.

مداد شمعی هم جزو لوازم التحریر فانتزی به شمار می‌آید. قبل از خرید به داشتن درپوش توجه کنید، چرا که برخی از مداد شمعی‌ها سمی حساسیت‌زا هستند. بسیار مهم است که فرزند خود را از سمی بودن مواد داخل مداد شمعی آگاه کنید. این مواد در صورت ورود به چشم، بسیار خطرآفرین هستند.

فانتزی

مداد رنگی 48 رنگ پیکاسو مدل Superb Writer طرح نیویورک

ارزان

مداد رنگی 12 رنگ مدل Saeed

پیشنهاد ما

مداد رنگی 24 رنگ فابر-کاستل مدل Classic


مداد تراش و پاک کن

برای انتخاب لوازم التحریر فانتزی به سراغ اجناس پلاستیکی و سبک بروید. اجناس پلاستیکی سبک و بی‌خطر هستند. می‌توانید مداد تراش‌های رومیزی یا محفظه‌دار را انتخاب کنید تا از ریخت و پاش جلوگیری شود. برای دبستانیها از تراش بند‌دار استفاده کنید تا کمتر وسایل آنها گم شود. همچنین بهتر است مداد پاک‌کنی را انتخاب کنید که نه زیاد نرم و نه زیاد سفت باشد.

مدل رومیزی

تراش رومیزی بنیتو مدل 5189B PLUS

مدل فانتزی

تراش شنکای طرح هویج

لاک نواری پریماتو مدل آفیس

پاک کن طرح یونیکورن

پاک کن برقی الکتریک اریزر مدل F-601


قیچی و نشانگر کتاب

قیچی کودک بارک کد 5344

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMP 117 بسته 2 عددی

نشانگر کتاب طرح بیلی ایلیش کد BM-02 مجموعه 2 عددی


چسب مایع و چسب ماتیکی

چسب ماتیکی پنتر مدل GS 105 مقدار 21 گرم

چسب مایع پنتر مدل Clear Glue


جامدادی پارچه ای

جامدادی همیشه یک نوع لوازم التحریر فانتزی بوده است. با یک جامدادی مناسب از شلختگی و گم شدن وسایل جلوگیری خواهیم کرد. این وسیله در تنوع و رنگ بسیاری تولید می‌شود. باید دقت داشته باشید که چه جنسی با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. پیشنهاد ما برای دختر خانم‌ها استفاده از جامدادی پارچه‌ای و سبک است.

جامدادی طوطی دیزاین طرح گل گلی کد ROLLI-04

جامدادی مدل JSKH015

جامدادی سیب مدل Mini کد 17


کاغذ‌ و کاغذ رنگی

کاغذ رنگی 20 برگ ره آورد کد 05 سایز A4

کاغذ A5 گلد بسته 500 عددی


ماژیک فانتزی و علامت گذار

در خرید ماژیک هم باید تمام نکات ایمنی را در نظر گرفت. برخی مدل‌ها سمی و حساسیت‌زا هستند. گونه‌ای از ماژیک‌ها وجود دارند که غیر سمی هستند و کلمه غیر سمی بر روی آن چاپ شده است. این نوع ماژیک‌ها در تنوع بسیار زیادی وجود دارند. بهتر است این نوع ماژیک را خریداری کنید.

ماژیک علامت گذار 6 رنگ پنتر سری M and G مدل I Love Panter

ماژیک 12 رنگ کالرپن کودک مدل 102 به همراه یک عدد دفتر رنگ آمیزی متحرک


شابلون فانتزی

برخی از وسایل را باید سبک انتخاب کرد. وسایل نوک تیز مانند پرگار دارای درپوش باشند. معمولا وسایل پلاستیکی مقاوم‌تر هستند و خطر کمتری دارند. شابلون‌ها جزو لوازم التحریر فانتزی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند.

ست شابلون سی بی اس کد JM 125 مجموعه 2 عددی

شابلون دانشمند مدل حیوانات مجموعه 12 عددی


راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه

لوازم التحریر

استفاده از لوازم تحریر فانتزی تنها مختص به امروز نیست و در گذشته نیز رواج داشته است. مردم عادی در گذشته بر روی لوح‌های گلی و چوب می‌نوشتند. ثروتمندان و افراد مرفه نیز از پوست حیوانات و موارد مشابه برای نوشتن استفاده می‌کردند.

با اینکه لوازم التحریر فانتزی از گذشته وجود داشته است اما از دهه‌های اخیر بسیار استفاده می‌شود. خیلی‌ها از کالا و لوازم التحریر فانتزی انتقاد کرده و اعتقاد دارند که فرد را از مسیر اصلی آموزش دور می‌کند. در مقابل، بسیاری دیگر استفاده از کالاهای فانتزی را وسیله‌ای برای تحریک و تشویق فرد به کسب علم می دانند.

قضاوت این مسئله را به عهده شما می‌گذاریم. اما آنچه مسلم است این است که ذهن و روح انسان به سوی زیبایی و کمال میل دارد. بدون اشتیاق انجام ساده‌ترین کارها برای انسان بس مشکل است. اما داستان لوازم التحریر فانتزی در دهه‌های اخیر از صنعت سینما، ورزش و موسیقی الهام می‌گیرد.

کوله پشتی فانتزی دخترانه

کوله دخترانه

برای مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از کوله پشتی توصیه می‌شود. کوله پشتی نسب به کیف فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. کیف و کوله پشتی را به نسبت وزن خود بردارید. نسبت وزن به این معنی است که اگر شما ۶۰ کیلوگرم هستید آخرین وزن کوله شما باید تا ۶ کیلوگرم باشد.

برای دبستانی‌ها بهتر است از کوله‌های شبرنگ یا فسفری استفاده شود تا راحت‌تر دیده شوند. کوله شبرنگ‌دار از احتمال برخورد خودرو‌ها با فرد می‌کاهد. کوله پشتی سبک انتخاب کنید. بهتر است کوله‌های جادار که چند قسمتی هستند را انتخاب کنید تا همه وسایل شما را بگیرد.

یک کوله پشتی استاندارد دارای بند شانه پهن، بند سینه و کمر باشد. وجود اسفنج می‌تواند به حمل آسان کوله کمک کند. توصیه می‌کنیم که برای مدارس و دانشگاه از کوله‌ای که فقط یک بند دارد استفاده نکنید. برخی از خانواده‌ها کوله چرخ‌دار انتخاب می‌کنند که زیاد توصیه نمی‌شود.

کوله پشتی فانتزی

در چند سال اخیر خرید لوازم تحریر دخترانه و بخصوص استفاده از کوله پشتی فانتزی بسیار زیاد شده است. پس برای خرید باید به چند نکته توجه کرد. اگر بند‌های کوله پشتی اسفنج ندارد می‌توانید از پد‌های محافظ استفاده کنید. کوله پشتی خود را سبک انتخاب کنید. زیپ‌های کوله پشتی را امتحان کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید. اگر از لپ تاپ یا تبلت استفاده می‌کنید، کوله شما باید دارای قسمت مخصوص لپ‌ تاپ باشد.

نکاتی برای خرید دفتر

لوازم التحریر دخترانه

  1. اندازه یا سایز کاغذ را با توجه به نیاز‌تان انتخاب کنید. دفترهای A5 و B6 سایز استاندارد برای بیشتر استفاده‌ها است.
  2. ورقه سفید و ضخیم از کیفیت بالاتری برخوردار است اما کاغذ‌های نازک‌ ارزان‌تر هستند.
  3. توجه خط کشی دفتر بسیار اهمیت دارد. برای مثال: دفتر دو یک خط برای کلاس زبان چندان مفید نیست. دفترها در انواع بی‌خط، خط ممتد، شطرنجی، نقطه‌چین و موارد دیگر وجود دارند.
  4. دفتر‌های چسبی و دوخت دوام کمتری دارند و برای دبستانی ها چندان مفید نیست. برای بچه‌های کوچک از دفتر سیمی و گیره‌ای استفاده کنید که دوام بیشتری دارند.
  5. دفتر‌های دارای صحافی افقی برای طراحی و نقاشی کاربرد دارند. دفترهای دارای صحافی عمدی هم برای سایر درس‌ها مناسب است.

انواع دفتر و بهترین مارک دفتر مشق فانتزی

  1. برند پاپکو یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم التحریر فانتزی دخترانه است. این برند انواع دفتر مشق با‌کیفیت را در اندازه‌های مختلف تولید می‌کند.
  2. انواع دفتر کلاسوری که برای مقاطع راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه عالی است. با این دفتر می‌توانید تعداد برگه‌ها را به دلخواه انتخاب کنید.
  3. انواع دفتر یادداشت که با فنر دوبل تولید می‌شوند و کیفیت ایده‌آلی دارند.
  4. دفترهای برند سهند، آزاده، یاس بهشت و آریا هم جزو بهترین‌های ساخت ایران هستند.

انواع مداد رنگی فانتزی ایرانی و خارجی

نوشت افزار

برند فابر کاستل: تشخیص اصل بودن مداد رنگی فابر کاستل

مداد رنگی فابر کاستل اصل دارای مغز روغنی و رنگ ملایمی است. در حوزه هنر و نقاشی از این برند به دلیل دوام و عمر بالا استفاده می‌شود. مقاومت در برابر آب و نور خورشید از ویژگی‌های این مداد رنگی است. جنس نرم این برند از ضربه خوردن مداد در اثر ضربه جلوگیری می‌کند.

با این مداد می‌توانید رنگ‌ها را به صورت لایه‌ای روی هم بکشید و ترکیبی زیبا فراهم شود. روغنی بودن رنگ این مداد‌ها موجب می‌شود تا بر روی سطوح مختلف بنشیند و افت نداشته باشد. ترکیب رنگ، تنوع و کیفیت بالای مداد فابر کاستل، این برند را نزد افرادی مانند ونگوگ محبوب کرده است.

مداد رنگی پریسما کالر

این برند از مداد رنگی را یک شرکت آمریکایی و در تنوع رنگ بسیار زیادی تولید می‌کند. این برند بسیار باکیفیت است و در ایران قیمت بالایی دارد. قابلیت ترکیب رنگ تا حدود ۱۷ لایه از ویژگی‌های این برند است.

مداد رنگی فابر کاستل ساخت کجاست؟

این برند برای اولین بار در شهر نورنبرگ آغاز به کار کرده است. این برند حدود ۲ قرن و نیم است که فعالیت دارد. از نکات مثبت این برند باید به شفافیت و انعطاف پذیری آن اشاره کرد.

دلیل پرطرفدار بودن کوله پشتی فانتزی دخترانه چیست؟

کوله پشتی مدرسه در طرح‌ها و کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شود. اخیرا استفاده از کوله پشتی‌ فانتزی بسیار رواج پیدا کرده است. دختر خانم‌ها کوله پشتی فانتزی را علاوه بر مدرسه و دانشگاه، به عنوان بخشی از استایل خود و مد روز در نظر می‌گیرند.

سخن آخر

در چند سال اخیر بسیاری از دخترها به خرید لوازم التحریر فانتزی روی آورده‌اند. ما در این مقاله لیستی از وسایل مورد نیاز مدرسه و انواع بهترین لوازم التحریر دخترانه را ارائه خواهیم داد. همچنین بهترین محصولات بازار را به شما معرفی می‌کنیم. تیم راهنمای خرید لیست ابزار انواع لوازم التحریر و ماشین اداری را با در نظر گرفتن سلیقه عمومی مردم بررسی و معرفی می‌کند.

5 نظر

  1. سپیده پاسخ

    لیست خوبی از لوازم التحریر دخترانه معرفی کردین ممنون ازتون. آدم مجبور نیست برای خرید لوازم التحریر کلی سایت مختلف رو بگرده.

  2. ناشناس پاسخ

    سلام من فاطمه هستم از بوشهر این محصولات عالی هستند اما مثلا یکی می خواهد خرید کند نباید شماره موبایل باشه یا شماره سایت فروشگاه

  3. فاطمه پاسخ

    سلام من فاطمه هستم از بوشهر این محصولات عالی هستند اما مثلا یکی می خواهد خرید کند نباید شماره موبایل باشه یا شماره سایت فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *