امروزفروردین 31, 1403

10 مدل از بهترین مانیتور پشت صندلی ماشین + راهنمای خرید اینترنتی

لیست ابزار - مانیتور پشت صندلی
4/5 - (6 امتیاز)

با بهترین مانیتور پشت سری، کابین ماشینتان را شیک کنید.

انواع بهترین مانیتور پشت صندلی ماشین در کنار اسپیکر و باند ماشین یکی از آپشن‌های سرگرم کننده و محبوب هستند که پشت صندلی راننده و برای سرنشینان عقب نصب می‌شوند. در گذشته اتصالات مانیتورها خیلی محدودتر از امروز بود؛ اما امروزه با استفاده از بلوتوث می‌توان علاوه بر محتوا دی وی دی و فلش، داده‌های گوشی را به صورت مستقیم از طریق مانیتور مشاهده کرد. به همین سادگی قاب کوچک موبایل را می‌توانید از دریچه مانیتور خودرو تماشا کنید!

تجهیزات سرگرم کننده در خودرو یکی از پرطرفدارترین آپشن‌هایی هستند که در خودروهای مدرن نصب می‌شوند. فرقی نمی‌کند سفر طولانی باشد یا کوتاه؛ حالا که همه زندگی ما در شتاب و حرکت سپری می‌شود یک نمایشگر داخل خودرو که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را داشته باشد گزینه مناسبی برای استفاده بهینه از زمان است.

طراحی مانیتور پشت سری صندلی، امروزه نسبت به گذشته یشرفت چشمگیری داشته است. اگر خودرو شما به صورت فابریک فاقد مانیتور است به سادگی می‌توانید پشت صندلی‌ها را به این آپشن شیک و جذاب مجهز کنید. محصولات زیادی در بازار ارزش خرید دارند؛ فقط کافی است راهنمای امروز را دنبال کنید تا بهترین‌ها را بشناسید.


انواع مانیتور پشت صندلی ماشین از گذشته تا کنون

مانیتورهای قدیمی صرفا یک نمایشگر بودند که به دستگاه پخش خودرو وصل می‌شدند. بنابراین سرنشین تنها باید محتوایی که توسط راننده تنظیم می‌شد را تماشا می‌کرد. به علاوه نمایشگرهای قدیمی کنترل محدودی با دکمه داشتند  و از تنوع فرمتی پشتیبانی نمی‌کردند. خوشبختانه تمام محدودیت‌های دیروز در محصولات امروز به یک فرصت جذاب برای لذت بردن سرنشینان از ساعات استقرار در خودرو تبدیل شده است!

مانیتورهای مخصوص صندلی عقب ماشین تغییرات زیادی نسبت به مدل‌های دیروز داشته‌اند. برخی از آن‌ها یک پخش کننده مستقل دارند و بنابراین هر کسی می‌تواند محتوا مورد نظر خود را مشاهده کند. ورودی دی وی دی و فلش در انواع مانیتورها دیده می‌شود.

اما تکنولوژی جدیدی که در مانیتورهای امروزی شاهد آن هستیم امکان اتصال بی سیم و انتقال مستقیم دیتا از روی گوشی است. بنابراین حتی اگر سفر کوتاهی با خودرو داشته باشید می‌توانید این لحظات را با تماشا محتوا تصویری یا صوتی دلخواه خود سپری کنید.

مزایای مانیتور پشت سری خودرو نسبت به سایر محصولات

مانیتورهای داخل خودرو در انواع فابریک، سقفی و پشت صندلی تولید می‌شوند. در خودروهایی که مانیتور به صورت فابریک در آن‌ها نصب نشده انواع مانیتور مخصوص پشت صندلی به چند دلیل بهترین گزینه ممکن هستند:

  • مانیتورهای پشت صندلی فضای کم‌تری اشغال می‌کنند.
  • برای نصب مانیتور پشت صندلی نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخل خودرو ندارید.
  • نمایشگر پشت صندلی برای تمام خودروها حتی ماشین‌هایی که اتاق جمع و جوری دارند مناسب است.
  • نمایشگر پشت صندلی را به راحتی می‌توانید خاموش کنید و حتی با کاور مخصوص روی آن‌ها را بپوشانید. بنابراین در صورت عدم استفاده می‌توانید آن‌ها را از دید سرنشینان پنهان کنید.

نکات مهم برای خرید مانیتور پشت صندلی و انواع نمایشگر داخل ماشین

مانیتورهای پشت صندلی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکانات متعددی دارند و بر همین اساس نیز قیمت گذاری می‌شوند. مانیتور از آن دسته تجهیزات جانبی خودرو است که سال‌ها کار می‌کند و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. بنابراین قبل از خرید به چند نکته توجه کنید:

کیفیت نمایش و ابعاد مانیتور پشت صندلی: در گذشته مانیتورها ابعاد کوچک‌ترین تبلت‌های بازار یعنی حدود 7 اینچ را داشتند. اما اکنون اکثر نمایشگرهای بازار 10 اینچی و حتی بزرگ‌تر هستند. این ابعاد کمک می‌کنند تا تجربه سرنشینان از تماشا محتوا داخل خودرو بهتر باشد. البته مانیتورها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین می‌توانید بسته به اندازه پشتی صندلی خودرو نمایشگر مناسبی انتخاب کنید. کیفیت نمایشگرها قطعا به اندازه یک تلویزیون HD نیست. این کیفیت بسته به ابعاد نمایشگر متفاوت است و هر چقدر که نمایشگر دیجیتالی شما باکیفیت‌تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

فرمت‌های قابل پشتیبانی انواع مانیتورها: این روزها مانیتورهایی که برای پشت صندلی ماشین تولید می‌شوند از اکثر فرمت‌های تصویری و صوتی و عکس پشتیبانی می‌کنند. VOB, MP3, MPG, MKV و ... از فرمت‌‌های قابل پشتیبانی هستند.

درگاه‌های ورودی در انواع مانیتور پشت صندلی: جدیدترین محصولات علاوه بر درگاه ورودی سی دی، دی وی دی، رم، کارت حافظه و فلش از بلوتوث و اتصال بی سیم با موبایل و تبلت نیز پشتیبانی می‌کنند. مانیتور پشت صندلی با این قابلیت به کاربر امکان شخصی سازی داده‌های قابل نمایش را می‌دهد تا به صورت مستقل بتوانید از مانیتور به عنوان گوشی شخصی استفاده کند.

امکانات جانبی مانیتورهای خودرو: مانیتور پشت سری علاوه بر پخش موزیک و فیلم امکاناتی نظیر دسته بازی و پخش بازی دارد. برخی هم با یک کنترل برای ریموت از رده دور و روکش چرمی جهت جلوگیری از ورود خط و خش تولید می‌شوند. فقط کافی است ابعاد محصول را با سایز پشتی صندلی هماهنگ کرده و سیم کشی را به صورت مستقیم به ناحیه داشبورد وصل کنید.

لیست ابزار - مانیتور پشت سری

مانیتور پشت سری مکسیدر

مشخصات محصول

  • دو عدد مانیتور پشت سری
  • پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ویدیویی و صوتی متداول
  • دارای دو دسته بازی و قابلیت پخش بازی‌های 32 بیتی
  • صفحه نمایش غیر لمسی

مانیتور پشت سری خودرو مکسیدر برای تمامی خودروها قابل استفاده است. این محصول علاوه بر یک پخش کننده دارای اسپیکر جداگانه، ریموت کنترل و دسته بازی است. روی بدنه مانیتور تمام درگاه‌های پرکاربرد مثل درگاه سی دی/ دی وی دی، فلش مموری و اتصال کارت حافظه پیش بینی شده است.

مانیتور پشت صندلی ایمپالا

مشخصات محصول

  • یک عدد مانیتور پشت سری
  • پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ویدیویی و صوتی متداول
  • دارای دو دسته بازی و قابلیت پخش بازی‌های 32 بیتی
  • صفحه نمایش لمسی

مانیتور پشت صندلی خودرو ایمپالا یک پخش کننده صوتی تصویری با قابلیت پخش رادیو و اجرای بازی است. این مانیتور سه ورودی برای کارت حافظه، فلش مموری و سی دی دارد. اگرچه دستگاه از قابلیت اتصال بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند اما با استفاده از کابل AUX می‌توانید محتوا را مستقیم از گوشی و تبلت انتقال دهید.

مانیتور پشت صندلی خودرو مدل Definition

مشخصات محصول

  • دو عدد مانیتور با ابعاد 9 اینچ
  • پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ویدیویی و صوتی متداول
  • دارای دو دسته بازی و قابلیت پخش بازی‌های 32 بیتی
  • صفحه نمایش غیر لمسی
نقاط قوت
  • روکش چرمی
  • ریموت کنترل

مانیتور پشت صندلی ماشین مدل Definition با ابعاد 9 اینچ طراحی شده و برای صندلی خودروهای مختلف مناسب است. این محصول از از تمامی فرمت‌های متداول از جمله MP5 , MP4 , MP3 , DIVX  WMA , JPEG , AVI و… پشتیبانی می‌کند. روی نوار جانبی این مانیتور درگاه‌های مجزا برای ورود فلش مموری، کارت حافظه، کابل AUX و سی دی تعبیه شده است.

مانیتور پشت صندلی اگزد گود وی

مانیتور پشت سری کنکورد پلاس

مانیتور پشت صندلی مارشال

مانیتور پشت صندلی ماشین هنوسوور

مانیتور پشت صندلی مکسیدر

نمایشگر پشت سری خودرو مدل RM-9

مانیتور خودرو مدل 9DP-BG


انواع بهترین مانیتور پشت صندلی ماشین آپشن ویژه و از بهترین لوازم جانبی خودرو در انواع خودرو امروزی برای کودک و بزرگسالان هستند. حتی اگر این آپشن در خودرو شما پیش بینی نشده خرید و نصب آن ساده و بی دردسر است. فقط کافی است ابعاد مانیتور را با ابعاد پشتی صندلی مقایسه کنید. مانیتورهای امروزی فقط یک پخش کننده صوتی تصویری نیستند و قابلیت بازی هم دارند. از این رو علاوه بر تجهیزاتی نظیر ریموت کنترل، برخی از مانیتورها با دسته بازی تولید و عرضه می‌شوند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *