امروزفروردین 31, 1403

خرید کفش مخصوص پیاده روی زنانه [طبی، اسپرت]

کفش پیاده روی زنانه
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین کفش پیاده روی برای خانم ها کدام است؟

پیاده‌روی یکی از ورزش‌های هوازی فوق‌العاده برای تناسب اندام، تقویت روحیه و بهبود شرایط فیزیکی بدن است. برای اینکه بتوانید پیاده روی کنید به وسایل زیادی احتیاج ندارید. تنها وسیله مهمی که برای پیاده‌روی به آن احتیاج دارید کفش پیاد روی است. در صورتی که از یک کفش با کیفیت برای پیاده استفاده نکنید ممکن است پاهایتان آسیب جدی ببینید. سرمایه گذاری روی یک جفت کفش پیاده روی برای ایمن نگه داشتن شما هنگام پیاده روی و پیاده روی در فضای باز بسیار ضروری است. بهترین کفش‌های پیاده‌روی زنانه باید تناسب و سیستم بند تخصصی داشته باشند و برای پیاده‌روی‌های طولانی به اندازه کافی راحت باشند. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم با ارائه راهنمای خرید برای کفش پیاده روی زنانه به شما کمک کنیم تا بهترین محصول را برای پیاده روی انتخاب کنید. پس اگر به دنبال یک کفش با کیفیت هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید کفش پیاده روی زنانه

کفش پیاده روی زنانه رامیلا

کفش پیاده روی زنانه آلدو

کفش پیاده روی زنانه پویان

کفش پیاده روی پویان گام پیام

کفش پیاده روی زنانه مل اند موژ

برای خرید بهترین کفش پیاده مردانه و زنانه بهتر است به فاکتورهایی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید تا از پیاده روی خود لذت ببرید و از پاهای خود نیز محافظت کنید.

راحتی

وقتی صحبت از کفش های پیاده روی م‌ شود، راحتی واقعاً اهمیت دارد. بهتر است به دنبال کفش هایی با زیره میانی EVA باشید. مطمئن شوید که جلوی کفش به اندازه کافی بزرگ باشد تا که به انگشتان شما حرکت دهد. هنگام پیاده روی پاها عرق می‌کنند و ممکن است متورم شوند. جلوی کفش باید بزرگ باشد تا به راحتی بتوانید آن‌ها را تکان دهید و از متورم شدن آن‌ا جلوگیری کنید.

محافظت از پا

کفش های پیاده روی باید کشش لازم برای محافظت از مچ پا را داشته باشند. اکثر برندهای پیاده روی از فناوری خود برای ایجاد کفی‌های لاستیکی چسبنده استفاده می‌کنند که کشش زیادی را برای ایمن نگه داشتن شما و جلوگیری از لیز خوردن یا سر خوردن در حین راه رفتن فراهم می‌کند.

تناسب

بهتر است قبل از خرید کفش پیاده روی را امتحان کنید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای پای شما مناسب است. همیشه کفش‌های خود را با جوراب پیاده روی که می خواهید بپوشید امتحان کنید. وقتی با جوراب‌های ضخیم ست می‌کنید، ممکن است لازم باشد اندازه‌تان را بزرگتر کنید. اطمینان حاصل کنید که جای تکان دادن انگشتان در کفش وجود دارد.

جنس

پوشیدن کفش‌های تولید شده از چرم یا مواد رویه سخت ممکن است کمی سخت باشد، اما دوام بیشتری نسبت به کفش‌های پارچه‌ای نرم دارند که در ابتدا احساس راحتی ایجاد می‌کنند اما سریع‌تر فرسوده می‌شوند.

تطبیق پذیری

اگر فقط به دنبال یک جفت کفش پیاده روی برای بردن سگ به پارک هستید، ممکن است یک گزینه پارچه ای ارزان تر تمام چیزی باشد که نیاز دارید. اما اگر قصد دارید با کفش‌های پیاده‌روی خود پیاده‌روی کنید، کفش‌های ضدآب بادوام با کفی چسبنده بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

کفش پیاده روی نایکی مدل force

کفش پیاده روی کینتیکس مدل جیک

کفش پیاده روی زنانه استرادیواریوس

کفش پیاده روی زنانه لسکون

کفش نیو بالانس مدل GW500SMM

کفش پیاده روی چرم یا پارچه‌ای

اگر نمی‌دانید برای پیاده روی کفش چرم یا پارچه‌ای انتخاب کنید به معایب و مزایای هر کدام از آن‌ها که در این قسمت بررسی می‌کنیم توجه کنید:

کفش‌های چرم

مزایا

  • در برابر آسیب‌های مختلف از پا محافظت می‌کنند.
  • در صورتی که به درستی از آن‌ها مراقبت کنید، دوام بیشتری دارند
  • بهترین انتخاب برای کوهنوردی به‌خصوص کوهنوردی در زمستان هستند.
  • مقاومت زیادی در برابر آب و هوا دارند، به خصوص اگر با روکش GORE-TEX ارائه شوند.
  • کفش‌های چرم معمولاً دوخت کمتری دارند، بنابراین در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت بیشتری دارند. بنابراین احتمال اینکه پاره شوند کمتر است.

معایب

  • پوشیدن آنها بیشتر طول می کشد
  • کفش‌های چرم عموما کمی سنگین هستند
  • مراقبت، نگهداری و تمیز کردن آن‌ها کمی دشوار است.

کفش‌های پارچه‌ای

مزایا

  • مراقبت از آن آسان است
  • ارزان‌تر از کفش و چکمه چرمی است
  • راحتی بیشتری دارد و به آسانی پوشیده می‌شوند
  • به طور کلی برای راحتی "خارج از جعبه" بهترین است
  • گزینه های بیشتر و در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها موجود است

معایب

  • مانند کفش چرم از پا محافظت نمی‌کنند
  • ممکن است به اندازه کفش‌های چرمی دوام نداشته باشد

نحوه تمیز نگه داشتن و مراقبت از کفش پیاده روی

  1. همیشه بعد از هر بار استفاده کفش‌ها را تمیز کنید. اگر گل آلود هستند، می توانید آنها را با یک پارچه مرطوب یا آب تمیز کنید.
  2. از پارچه‌های مخصوص تمیز کردن کفش استفاده کنید. چکمه‌های پارچه‌ای/چرمی را می‌توان با اسپری و پارچه مناسب تمیز کنید.
  3. روی چکمه های چرمی واکس بزنید.
  4. اجازه دهید کفش‌ها و چکمه‌های چرمی به طور طبیعی در هوای آزاد خشک شوند. آن ها را در کمد یا روی رادیاتور قرار ندهید، این کار می تواند باعث ترک خوردن چرم شود. روزنامه را در داخل کفش یا چکمه قرار دهید تا قسمت داخلی آن سریعتر خشک شود.

کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک

کفش ریباک مدل EVER ROAD DMX

کفش پیاده روی ریباک مدل Flexagon

کفش پوما مدل Muse X-2 Metallıc

کفش مخصوص دویدن زنانه سالومون

کفش تمرین زنانه آدیداس مدل Duramo9

کفش پیاده روی پوما مدل 19442509

کفش ریباک مدل FLASHFILM TRAIN

کفش نایکی مدل Free RN 2018

پیاده روی یکی از ورزش های لذت بخش و مفید برای بهبود سلامتی و تناسب اندام. تنها چیزی که برای پیاده روی احتیاج دارید یک کفش با کیفیت است. با سرمایه‌گذاری روی کفش پیاده روی نه تنها می‌توانید از این ورزش لذت ببرید بلکه از پاهای خود نیز محافظت می‌کنید. در این مطلب از لیست ابزار با ارائه نکات مهم برای خرید کفش پیاده روی زنانه سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *