امروزاردیبهشت 7, 1403

بهترین مانیتور برای تریدرها [5 مدل برتر 2022]

بهترین مانیتور برای تریدرها
3.5/5 - (4 امتیاز)

راهنمای خرید مانیتور مخصوص ترید

امروزه مانیتورهای متنوعی در بازار وجود دارند که تریدرها می‌توانند از بین آن‌ها دستگاهی کاربردی برای خود انتخاب کنند. البته یک نکته وجود دارد آن هم این است که به دلیل تنوع بالای محصولات ممکن است انتخاب را کمی با چالش همراه کند. اما ارزش این را دارد که برای پیدا کردن مانیتوری با کیفیت برای کارتان وقت صرف کنید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم با معرفی بهترین مانیتور برای تریدرها و نکات ضروری برای خرید آن‌ها به شما کمک کنیم تا صفحه نمایشی با کیفیت برای کار خود انتخاب کنید. پس اگر تریدر هستید و به یک مانیتور با کیفیت احتیاج دارید مطالعه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

معرفی بهترین مانیتور برای تریدرها

31.5 اینچ

مانیتور بنکیو مدل EW3270U

مشخصات محصول

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی: 3 تا 6 میلی‌ثانیه
  • نوع پنل: VA
  • نور پس‌زمینه: LED
  • نوع مانیتور: اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، کاربری عمومی
  • نوع صفحه‌نمایش: مات
  • پورت USB-C: یک عدد
نقاط قوت
  • دارای تکنولوژی محافظت از چشم
  • دارای کیفیت 4K

مانیتور بنکیو مدل EW3270U محصولی با کیفیت و عملکرد فوق العاده برای تریدرها است. این نمایشگر ابعادی معادل ۳۲ اینچ دارد و برای انجام کارهای اداری، تجاری، طراحی و … مناسب است. نرخ بروزرسانی تصویر این مانیتور 60Hz و زمان پاسخ‌گویی 4ms است. این مانیتور مجهز به 2 پورت HDMI، یک پورت پورت DisplayPort و یک پورت USB-C است. روکش مات تعبیه شده بر روی نمایشگر این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در محیط‌هایی با نور روشن بدون مشکل محتوا را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این مانیتور 300 نیت شدت روشنایی داشته و تصاویر را با کیفیت 4K دی اختیار شما قرار می‌دهد.

23.8 اینچ

مانیتور بنکیو مدل GW2480

مشخصات محصول

  • نوع پنل: IPS
  • نور پس‌زمینه: LED
  • نوع مانیتور: کاربری عمومی
  • نوع صفحه‌نمایش: مات
نقاط قوت
  • کیفیت Full HD

مانیتور بنکیو مدل GW2480 یکی از بهترین مانیتورها برای تریدرها است. این مانیتور ابعادی معادل 23.8 اینچ داشته و مجهز به پنل IPS است. کیفیت تصویر در این صفحه نمایش Full HD بوده و تصاویر را با رزولوشن 1920x1080 نمایش می‌دهد. این نمایشگر مجهز به فناوری حذف پرش تصویر بوده و از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا HDCP محافظت می‌کند. نور آبی صفحه نمایش و روکش ماتی که روی آن قرار گرفته است از خسته شدن چشم شما جلوگیری می‌کند.

32 اینچ

مانیتور ال جی مدل 32GK650F-B

مشخصات محصول

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی: یک تا سه میلی‌ثانیه
  • نوع پنل: VA
  • نور پس‌زمینه: LED
  • نوع مانیتور: گیمینگ، اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی، عکاسی
  • نوع صفحه‌نمایش: مات
نقاط قوت
  • تنظیم ارتفاع
  • گردش به چپ و راست
  • چرخش 90 درجه صفحه نمایش
  • صفحه نمایش با زاویه دید بالا (عمودی و افقی)

مانیتور مدل 32GK650F-B ال جی یک مانیتور حرفه‌ای برای تریدرها است. این نمایشگری سایزی معادل ۳۲ اینچ داشته و طراحی سبک و باریکی دارد. بدنه این مانیتور از جنس تمام پلاستیک و بسیار مقاوم بوده و صفحه نمایش به صورت خمیده در آن تعبیه شده و حاشیه‌های آن استاندارد است. کلیدهای تعبیه شده در قسمت پایینی نمایشگر این امکان را به شما می‌دهد که تنظیمات و قابلیت های فنی نظیر میزان نور، شفافیت و یا اندازه تصاویر مدیریت کنید. این مانیتور مجهز به دو عدد درگاه (HDMI)، یک پورت (Displayport) و یک خروجی هدفون به همراه درگاه آداپتور برق است.

23.8 اینچ

مانیتور دل مدل U2419H

مشخصات محصول

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی: 6 میلی‌ثانیه و بیشتر
  • نوع پنل: IPS
  • نور پس‌زمینه: LED
  • نوع مانیتور: اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی
  • نوع صفحه‌نمایش: مات
نقاط قوت
  • کیفیت و رزولوشن بالا

مانیتور دل مدل U2419H محصولی با ویژگی های بی‌نظیر برای انجام کارهای اداری، تجاری، طراحی، ادیت و … است. این مانیتور با سایز 23.8 اینچ مجهز به پنل IPS است و تصاویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل به نمایش می گذارد. نرخ بروز رسانی در این نمایشگر ۶۰ هرتز بوده و محدوده پاسخگویی آن 6 میلی‌ثانیه و بیشتر است. چهار عدد پورت USB، یک عدد پورت HDMI و یک Display Port برای اتصال به دستگاه برای این مانیتور در نظر گرفته شده است.

مشخصات محصول

  • محدوده زمان پاسخ‌گویی: سه تا شش میلی‌ثانیه
  • نوع پنل: IPS
  • نور پس‌زمینه: LED
  • نوع مانیتور: گیمینگ، طراحی و ادیت، کاربری عمومی، عکاسی
  • نوع صفحه‌نمایش: مات
نقاط قوت
  • صفحه نمایش مات
  • رزولوشن و کیفیت بالا

مانیتور ال جی مدل 34WL500-B امکانات منحصر به فردی دارد که کار شما را برای انجام کارهای تجاری ترید کردن آسان می‌کند. این محصول در سایر ۳۴ اینچ تولید شده و مجهز به پنل IPS است. محدوده زمان پاسخگویی در این مانیتور ۳ تا ۶ ثانیه بوده و نرخ تازه سازی در آن ۷۵ هرتز است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 × 2560 پیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد و به دلیل داشتن روکش مات از خستگی چشم جلوگیری کرده و در محیط‌های پرنور نیز محتوا را به خوبی نمایش می دهد.


راهنمای خرید بهترین مانیتور برای تریدرها

فرقی ندارد به دنبال مانیتور برای طراحی گرافیکی هستید، یا قصد خرید مانیتور مخصوص ترید را داشته باشید. اگر قصد دارید برای کارهای تجاری خود یک مانیتور کامپیوتر باکیفیت انتخاب کنید بهتر است این فاکتورها را در نظر بگیرید:

اندازه نمایشگر

اندازه مانیتور برای ترید کردن اهمیت زیادی دارد. چرا که میزان محتوایی که همزمان به نمایش گذاشته می‌شود مهم است. اگر برای انجام کارتان از چند مانیتور همزمان استفاده می کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای این کار از یک نمایشگر با ابعاد بزرگ استفاده کنید چرا که در وقت و انرژی صرفه جویی شده و دردسر شما نیز کمتر می‌شود.

وضوح

وضوح صفحه نمایش یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین مانیتور برای تریدرها است. وضوح بالاتر به این معنی است که جزئیات بیشتری را روی صفحه نمایش خود خواهید دید که برای تجزیه و تحلیل داده ها یا انجام معاملات ضروری است. اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، قبل از خرید حتما وضوح مانیتور را بررسی کنید. فرض کنید نمی توانید وضوح مانیتور فعلی خود را تنظیم کنید. در این صورت، بهتر است صفحه نمایش لپ تاپ خود را ارتقا یا مانیتور جدید تهیه کنید که حداقل وضوح 1080p داشته باشد.

اتصالات

هنگام انتخاب یک مانیتور برای ترید کردن، داشتن پورت‌های متنوع یک نکته مهم است. امروزه مانیتورهای مختلفی در بازار وجود دارند که از پورت‌های متنوعی از جمله HDMI، DisplayPort و USB پشتیبانی می‌کنند. بهتر است مانیتوری انتخاب کنید که از پورت‌های متنوع پشتیبانی می‌کند در این صورت برای اتصال دستگاه با مشکل مواجه نخواهید شد.

امکانات

امکانی یک صفحه نمایش ارائه می‌دهد از دیگر نکات مهمی است که برای خرید بهترین مانیتور برای تریدرها باید به آن توجه کنید. مانیتورهای مختلف ویژگی‌ها و عملکردهای متفاوتی را ارائه می‌دهند، بنابراین خوب است قبل از خرید امکانات هر یک از آن‌ها را بررسی کنید. برخی از این امکانات عبارتند از: زمان پاسخگویی، نرخ تازه سازی و داشتن پورت USB.

نسبت کنتراست

نسبت کنتراست یکی دیگر از فاکتورهای ضروری برای انتخاب یک مانیتور با کیفیت است. نسبت کنتراست بالا به این معنی است که سیاه‌های روی صفحه تیره‌تر و سفیدها روشن‌تر می‌شوند. این ویژگی‌ می‌تواند هنگام مشاهده نمودارها یا داده‌ها مفید باشد. اگر به دنبال مانیتوری با نسبت کنتراست بالا هستید، قبل از خرید حتماً مشخصات آن را بررسی کنید.

زمان پاسخ / نرخ تازه سازی

زمان پاسخگویی و نرخ تازه سازی دو فاکتور مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب مانیتور برای ترید کردن در نظر بگیرید. زمان پاسخگویی زمانی است که طول می‌کشد تا صفحه نمایش از سیاه به سفید یا برعکس تغییر کند و نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که تصویر روی صفحه نمایشگر به روز می شود. زمانی که در حال انجام معاملات یا انجام اقدامات حساس به زمان هستید، زمان پاسخ یا نرخ تازه سازی سریعتر می تواند مفید باشد.

زاویه دید

زاویه دید مانیتور از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید یک مانیتور با کیفیت است. هرچه منحنی بزرگتر باشد، ضلع‌های مختلف صفحه نمایش با حداقل اعوجاج بیشتر دیده می شود. اگر قصد دارید چندین نفر همزمان صفحه نمایش شما را ببینند، مانیتوری با زاویه دید زیاد انتخاب کنید تا مطمئن شوید همه بینندگان دید واضحی دارند.

ویژگی های ارگونومیک

هنگام انتخاب مانیتور برای ترید کردن، بهتر است ویژگی‌های ارگونومیک مانیتور را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برخی از نمایشگرها دارای ارتفاع قابل تنظیم هستند، یا برخی دیگر بلندگوهای داخلی دارند. اگر قصد دارید از نمایشگر خود برای مدت طولانی استفاده کنید یا اگر می خواهید از فشار دست یا مچ ناشی از استفاده از ماوس جلوگیری کنید، در نظر گرفتن ویژگی‌های ارگونومیک مانیتور ضروری است.

سوالات متداول

تریدرها از چه مانیتورهایی استفاده می کنند؟

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، چرا که انتخاب بهترین به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. برخی از تریدرها مانیتورهای بزرگتر را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر مانیتورهای کوچک را ترجیح می دهند. برخی از افراد به مانیتورهایی با وضوح بالا احتیاج دارند در حالی که برخی دیگر مانیتورهایی با زمان پاسخ سریع را ترجیح می‌دهند.

آیا مانیتور curved برای ترید کردن خوب است؟

این بستگی به تریدر دارد، برخی از افراد ترجیح می دهند از مانیتورهای curved استفاده کنند. اگر دوست دارید این نوع مانیتورها را خریداری کنید حتما قبل از خرید آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که مانیتور چشم شما را خسته نمی‌کند.

برای معاملات روزانه به چند مانیتور نیاز دارید؟

برخی از تریدرها ترجیح می دهند فقط از یک مانیتور استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از چندین مانیتور استفاده می کنند. این به نیازها و ترجیحات تریدر بستگی دارد. اگر از چندین مانیتور استفاده می کنید، حتما آنها را به روشی ارگونومیک قرار دهید که باعث کشیدگی دست یا مچ نشوند.

آیا نرخ تازه سازی برای ترید کردن مهم است؟

بله، نرخ تازه‌سازی برای ترید کردن اهمیت دارد. نرخ تازه‌سازی بالاتر به این معنی است که تصویر روی صفحه بارها در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود، این امر می‌تواند هنگام انجام معاملات یا انجام اقدامات حساس به زمان مفید باشد.

جمع بندی

خرید مانیتور با کیفیت برای تجارت و ترید کردن به شما کمک می‌کند که محتوا را هرچه بهتر در مانیتور تماشا کنید. با این حال انتخاب ویژگی‌های یک مانیتور به شما و نیازتان بستگی دارد. این که نرخ تازه سازی مانیتور، ابعاد آن و … چقدر باشد. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم تمامی نکات لازم برای خرید بهترین مانیتور برای تریدرها را بازگو کنیم. امیدواریم با مطالعه مطلب فوق بتوانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *