امروزاسفند 29, 1402

خرید استیکر لپ تاپ [انواع برچسب لپ تاپ]

خرید استیکر لپ تاپ
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید استیکر لپ تاپ

لپ تاپ یکی از وسایلی است که احتمالا همه جا آن را همراه خود خواهید داشت. بسیاری از افراد دوست دارند که وسایل آن‌ها همیشه ویژگی های خاص خود را داشته باشد. لپ تاپ نیز یکی از آن وسایلی است که می‌توانید با چسباندن استیکرهای زیبا آن را منحصر به فرد کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به شخصی سازی وسایل خود علاقه دارند این مطلب از لیست ابزار را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم با ارائه نکات مهم برای خرید استیکر لپ تاپ به شما کمک کنیم با استفاده از استیکرهای با کیفیت لپ تاپ خود را منحصر به فرد کنید.

راهنمای خرید استیکر لپ تاپ

قدم اول

اولین چیزی که پیشنهاد می‌کنیم این است که برای الهام گرفتن به همکلاسی‌ها، دوستان و اطرافیان خود توجه کنید. این به ویژه زمانی مفید است که دوستان شما سلیقه‌ مشابه داشته باشند یا از کارهای مشابهی که شما انجام می دهید لذت ببرند. قبل از اینکه بدانید چه می خواهید یا بدانید چه چیزی باید بخرید، به الهام نیاز دارید.

یکی از راه های محبوب برای طراحی لپ تاپ با برچسب، استفاده از یک تم خاص است. امروزه کار با مجموعه برچسب‌ها که مضمون خاصی دارند آسان‌تر از همیشه است. به‌جای مدیریت مجموعه‌ای از استیکرها، می‌توانید مجموعه‌هایی را با برچسب‌هایی از یک پالت رنگ، قطعه‌ای از یک رسانه (مثل یک برنامه تلویزیونی)، یا مجموعه‌هایی از یک تصویرگر خاص خریداری کنید. مثلا اگر به آثار هنری علاقه دارید می‌توانید این کار را با خرید استیکرهای یک طراح یا نقاش خاص به دیگران نشان دهید. اگر به آثار هنری علاقه ندارید، توصیه می‌کنیم برچسب‌هایی را از مارک‌ها، مشاغل و مغازه‌های محلی مورد علاقه‌تان جمع‌آوری کنید.

قدم دوم

در مرحله توصیه می‌کنیم قبل از خرید استیکر لپ تاپ چند نکته را در نظر بگیرید

زیبایی شناسی: حتی اگر یک تم منسجم نمی خواهید، لپ تاپ شما با زیبایی شناسی منسجم از نظر بصری جذاب تر خواهد بود. زیبایی شناسی را به عنوان یک موتیف بصری جذاب در نظر بگیرید که شخصیت و سبک شما را بیان می‌کند.

علایق شخصی: استیکرها نباید فقط تصاویری جذاب باشند، آنها می‌توانند نقل قول‌ها، گروه‌های موسیقی مختلف  یا حرکات مورد علاقه شما را با لوگوهای قابل تشخیص، نشان دهند.

تطبیق: فقط به این دلیل که دو برچسب به تنهایی عالی هستند به این معنی نیست که در کنار یکدیگر یا روی یک لپ تاپ خوب به نظر می رسند.

نحوه قرار دادن استیکر

قبل از هر تصمیمی، مجموعه استیکرهای خود را بردارید و آنها را روی  لپ تاپ خود بچینید. این به شما توانایی ایجاد تغییرات لحظه آخری را می دهد یا این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که در طراحی خود را عوض کنید. سعی کنید استیکرهای مشابه را از یکدیگر جدا نگه دارید و اشکال و رنگ‌های متضاد را کنار هم قرار دهید. مقداری فضای باز هم بگذارید تا جایی برای رشد مجموعه استیکرهای خود داشته باشید.

بعد از اینکه جای هر استیکر را مشخص کردید، یک دستمال مرطوب تمیز بردارید و جای مورد نظر را تمیز کنید. سپس هر استیکر را در جای مشخص خود بچسبانید و به آرامی فشار دهید.

جمع بندی

استفاده از استیکر برای لپ تاپ یکی کارهای جذاب برای تنوع و یا شخصی سازی لپ تاپ است. برای اینکه بتوانید بهترین استیکر را انتخاب کنید علایق خود را در نظر بگیرید و سعی کنید مجموعه استیکرهای مرتبط به هم را خریداری کنید. در این مطلب سعی کردیم تمامی نکات لازم برای خرید استیکر لپ تاپ را بازگو کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید در کنار سایر تجهیزات جانبی، بهترین استیکرها را برای خود خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

2 نظر

  1. اشکان پاسخ

    بهترین سایتی که برای خرید استیکر میشناسم ، سایت پچول هستش
    واقعا تنوع استیکراشون عالیه و کیفیت خیلی خوبی دارن

    من استیکر هاشون رو همه جا زدم ، رو لپ تاپ ، ماشین ، گوشی و …

  2. علی شمخانی پاسخ

    استیکر فقط استیکر های پچول
    واقعا پچول بهترین فروشگاه استیکر تو ایرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *