امروزاردیبهشت 10, 1403

بهترین تیلر کشاورزی موجود در بازار

بهترین تیلر کشاورزی
3.7/5 - (3 امتیاز)

راهنمای خرید بهترین تیلر کشاورزی

اگر برای زمین کشاورزی خود به یک تیلر احتیاج دارید لازم است قبل از خرید آن چندین فاکتور را بررسی کنید. در این مطلب از لیست ابزار ما قصد داریم علاوه بر معرفی بهترین تیلر کشاورزی موجود در بازار، با بررسی فاکتورهای مهم برای خرید این محصول به شما کمک کنیم تا بهترین تیلر را انتخاب کنید. پس اگر قصد خرید تیلر کشاورزی را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی بهترین تیلر کشاورزی

پیشنهاد لیست ابزار

مشخصات محصول

  • تعداد تیغه: ۱۶
  • توان ماشین: ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی: بنزین
  • عمق شخم زنی: ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کار: ۹۷ سانتی‌متر
نقاط قوت
  • قدرت بالا

تیلر راتو یکی از بهترین تیلرهای کشاورزی موجود در بازار است. این محصول انرژی خود را از طریق بنزین تامین می‌کند. توان این تیلر ۷ اسب بخار و عمقی که می‌تواند شخم بزند 40 سانتی متر است.

تیلر ورما مدل VRT-200

مشخصات محصول

  • تعداد تیغه: ۳۲
  • توان ماشین: ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی: بنزینی
  • عمق شخم زنی: ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کار: ۱۲۰ سانتی‌متر
نقاط قوت
  • استارت سریع و آرام
  • مجهز به چرخ های پلاستیکی ۵۰۰-۱۲
  • دارای روکش موتور و لامپ داری فریم

تیلر کشاورزی ورما با ویژگی‌های منحصر به فرد از دیگر تیلرهای با کیفیت موجود در بازار است. این محصول دارای موتوری با توان ۷ اسب بخار است و توانایی شخم زدن تا عمق ۴۰ سانتی متر را دارد. انتقال قدرت در این تیلر به صورت گیربکسی انجام می‌شود و مجهز به ۳۲ تیغه با محور ۸ ردیفه به همراه ۲ دیسک است. این دستگاه دو دنده جلو یک دنده عقب دارد و استارت آن سریع و آرام است. تیلر ورما مدل VRT-200 انرژی خود را از طریق بنزین تامین می‌کند.

مشخصات محصول

  • تعداد تیغه: ۳۲
  • توان ماشین: ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی: بنزینی
  • عمق شخم زنی: ۴۰ سانتی متر
  • عرض کار: ۱۲۰ سانتی متر
نقاط قوت
  • انتقال قدرت مطلوب موتور
  • مجهز به فرمان تلسکوپی قابل تنظیم

تیلر ورما مدل HT-300 یکی دیگر از بهترین و کاربردی‌ترین وسایل کشاورزی است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه اش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این تیلر به صورت هندلی راه‌اندازی می‌شود و انرژی خود را از طریق بنزین تامین می‌کند. موتور دستگاه دارای توانی معادل ۷ اسب بخار بوده و انتقال قدرت در آن به صورت گیربکسی انجام می‌شود. این دستگاه دارای دو دنده جلو و یک دنده عقب و مجهز به ۳۲ تیغه با محور ۸ ردیفه به همراه ۲ دیسک است.

تیلر کولتیواتور برتولینی مدل BT-215

مشخصات محصول

  • تعداد تیغه: ۲۴
  • توان ماشین: ۷.۵ اسب بخار
  • سوخت مصرفی: دیزلی
  • عمق شخم زنی: ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض کار: ۸۷ سانتی‌متر
نقاط قوت
  • قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض
  • قابلیت نصب یدک کش
  • دسته با قابلیت تنظیم عمودی و افقی

تیلر کولتیواتور برتولینی مدل BT-215 طراحی ساده و جمع و جوری دارد و رسیدگی به آن آسان است. این دستگاه مجهز به گیربکس دنده مستقیم و کلاچ مخروطی است و دستگاه را در برابر تنش های ایجاد شده در حین عملیات کار بسیار مقاوم می‌کند و راحتی اپراتور را افزایش می‌دهد. برای ایجاد مقاومت حداکثری در برابر تنش قدرت به صورت مستقیم با چرخ دنده های روی میل لنگ منتقل می‌شود. دو گلگیر بال پهن بر روی دو چرخ دستگاه تعبیه شده که در هنگام کارکرد در زمین های خاک و گلی از پرتاب گل و کلوخ به سمت اپراتور جلوگیری می‌کند.

تیلر هیروساکی مدل کولتیواتر HS-10000

مشخصات محصول

  • تعداد تیغه: ۱
  • توان ماشین: ۷ اسب بخار
  • سوخت مصرفی: بنزینی
  • عمق شخم زنی: ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض کار: ۳۰ سانتی‌متر
نقاط قوت
  • راه اندازی آسان

تیلر هیروساکی از دیگر محصولات باکیفیت و کاربردی موجود در بازار است که کار شما را برای شخم زدن زمین‌های کشاورزی آسان می‌کند. این محصول مجهز به موتوری با توان ۷ اسب بخار است و انرژی خود را از طریق بنزین تامین می‌کند. این تیلر قادر به شخم زدن زمین تا عمق ۳۰ سانتی متری است.


راهنمای خرید بهترین تیلر کشاورزی

مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید تیلر باید به آن توجه کرد، نوع موتور، قدرت، موقعیت دندانه‌ها و کیفیت ساخت است. تیلرهای گازی، برقی و بی‌سیم هر کدام مزایای خاص خود را دارند که باید در هنگام خرید به آنها توجه کرد، دقیقا همانطور که باید به تفاوت تیلر جلو یا عقب دقت کرد.

اگر بودجه‌ی کمی برای خرید دارید بهتر است کیفیت ساخت دستگاه در اولویت قرار دهید، در صورتی که کیفیت دستگاه پایین باشد بعد از چند بار استفاده مجبور می‌شوید آن را عوض کنید. اگر کیفیت ساخت تیلر کشاورزی استاندارد نباشد فشارهای فیزیکی دستگاه در طول زمان متحمل می‌شود ممکن است باعث شکستن آن شود.

نوع موتور

نوع خاک، اندازه زمین کشاورزی، بودجه و زمان صرف شده، بر روی نوع موتوری که باید به دنبال آن بگردید تاثیر می‌گذارد.

تیلر بنزینی

تیلرهای بنزینی در بین سایر موتورها قدرت بسیار بالایی دارند اما به دلیل پیچیدگی استفاده از آن‌ها سخت‌تر است. از آنجایی که این محصولات انرژی خود را از طریق بنزین تامین می‌کنند بنابراین قابل حمل هستند، در نتیجه با نیاز به قرار گرفتن در محدوده پریز برق محدود نمی‌شوند. تعمیر و نگهداری قطعات متحرک همراه با هزینه بسیار بالا تیلر بنزینی را از دسترس بسیاری از کاربران خارج می‌کند. موتورهای سوپاپ سقفی (یا موتورهای OHV) به دلیل افزایش راندمان سوخت که منجر به آلودگی کمتر می شود، به عنوان موتورهای دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می‌شوند.

تیلر برقی

تیلرهای برقی برای باغچه‌های خانگی کوچک تا متوسط ​​محبوب‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند، تیلرهای برقی با اتصال به پریز برق تغذیه می‌شوند و عملیات شروع و توقف آن‌ها با یک دکمه انجام می‌شود. تعداد کم قطعات متحرک به این معنی است که این واحدها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند، در معرض خرابی نیستند و نسبت به مدل‌های بنزینی سبک تر خواهند بود. موتور الکتریکی برای محیط زیست بهتر است و صدایی هم تولید نمی‌کند.

تیلر بی‌سیم با باتری شارژ

تیلرهای بی‌سیم را لازم نیست به پریز برق متصل کنید، این محصولات مزایایی مشابه تیلرهای برقی دارند. باتری‌ها معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه کار می کنند که این فاکتور هم بستگی به فشاری دارد که شرایط خاک بر موتور وارد می‌کند. ممکن است 3 ساعت طول بکشد تا باتری کاملاً شارژ شود مگر اینکه از باتری های یدکی گران قیمت اضافی استفاده کنید. این تیلرها موتورهای ضعیف‌تر اما کم‌صداتری دارند، همچنین این موتورها پنجه‌های برقی بی‌سیم را برای انجام کارهای سبک مانند حذف سریع علف‌های هرز بین ردیف سبزیجات بدون نیاز به باز کردن و کشیده شدن کابل در سراسر باغ مناسب می کنند.

تیلر دستی

تیلرهای دستی از نظر قیمت با نمونه‌های برقی قابل مقایسه هستند، اما موتور ندارند. قبل از تیلرهای بنزینی مقرون به صرفه، تیلرهای خانگی معمولاً با نیروی دستی کار می‌کردند. اگرچه هنوز هم می‌توان تیلرهای چرخشی دستی را خریداری کرد، اما این محصولات برای خاک ضخیم و سنگی مناسب نیستند، مگر اینکه زمان کافی داشته باشید برای شخم زدن داشته باشید.

کیفیت ساخت

قلاب‌های دوار قدرتمند، قطعات را در معرض تکان‌ها و لرزش‌های مداوم قرار می‌دهند. بنابراین، کیفیت ساخت یکی از مهم‌ترین ملاحظات هنگام انتخاب تیلری است. به طور کلی تیلرهای فلزی از محصولاتی که با استفاده از قطعات پلاستیکی ساخته شده‌اند بهتر است.

قدرت تیلر

یک موتور با اندازه معقول برای یک تیلر گازسوز حدود 150 سی سی یا بیشتر است، یک موتور 4 زمانه سنگین تر، قدرت و کارایی را بهبود می بخشد. یک تیلر برقی باید حداقل دارای یک موتور 500 وات یا 8 آمپر باشد، انتظار می رود تیلرهای بی‌سیم از باتری های 36-48 ولتی با حداقل ظرفیت 4 Ah استفاده کنند.

پهنای پنجه تیلر

یک پنجه معمولاً بین 8 تا 36 اینچ عرض دارد و پنجه های چرخشی ساده نصب شده بر روی تراکتور به طور متوسط ​​حدود 6 فوت طول دارند. مزیت اصلی یک تیلر عریض در مقایسه با یک تیلر باریک پوشاندن سطح وسیعی از زمین در زمان کم است. پنجه های عریض معمولا هنگام کار در بین ردیف های باریک بوته ها چندان قابل مانور نیستند و دایره چرخشی بسیار وسیع تری دارند.

ابعاد

تیلر احتمالاً یکی از بزرگترین اقلام موجود در انبار ابزار یا گاراژ شما است، بنابراین از قبل برنامه ریزی کنید و قبل از خرید بررسی کنید که آیا فضای کافی برای نگهداری تیلر دارید یا خیر. ابعادی که تولید کننده تیلر در اختیار شما قرار داده به شما نشان می‌دهد که یک تیلر چه مقدار فضایی را در هنگام ذخیره سازی اشغال می کند، به دنبال ویژگی هایی مانند پیچ ​​هایی با عرض متغیر و دسته های تاشو باشید چرا که فضای کمی را اشغال می‌کنند.

مدل‌هایی که دارای تعدادی اجزای جمع شونده هستند، هر بار به زمان لازم برای آماده‌سازی و نگهداری تیلر اضافه می‌کنند، از طرف دیگر افزودن قطعات متحرک بیشتر نقاط ضعف بیشتری را اضافه می‌کند که به طور بالقوه ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند.

موقعیت دندانه‌های تیلر

دو نوع اصلی تیلر وجود دارد - تیلر جلو و تیلر عقب . در واقع موقعیت جلو و عقب نشان دهنده محل دندانه‌ها در قسمت جلویی زیر موتور یا محافظت شده در عقب دستگاه نزدیک به پای کاربر است.

تیلرهای جلویی

تیلرهای جلویی به دلیل ساختار سبک تر، قرارگیری دندانه و توانایی کار در اطراف موانع و در موقعیت‌های تنگ، قدرت مانور بیشتری دارند. تیلرهای جلویی قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و به دلیل ابعاد و اندازه‌های کوچک‌ فضای کمتری اشغال می‌کنند، این محصولات برای‌باغ های کوچک تا متوسط ​​که بسترهای مستقر در بین ردیف‌های گیاهان دارند، ایده آل است.

تیلرهای عقب

تیلرهای دندانه عقب عریض‌تر با دندانه‌های طولانی‌تر و موتور قوی‌تر هستند، که باعث می‌شود در سخت‌ترین شرایط خاک به سرعت و به راحتی بسترهای بزرگ ایجاد کنند. این تیلرهای سنگین گران قیمت با موتورهای قوی معمولاً برای باغبانان حرفه‌ای مناسب است.

جمع بندی

تیلر یکی از ادوات کشاورزی مهم و ضروری برای افرادی است که زمین زراعی دارند. این دستگاه کار شخم زدن زمین زراعی را برعهده دارد و با زیر و رو کردن خاک موجب افزایش نفوذپذیری هوا به لایه‌های زیرین خاک می‌شود. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم تمامی نکات لازم برای خرید بهترین تیلر کشاورزی را بررسی کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *