امروزاردیبهشت 5, 1403

بهترین طرح های کمد دیواری در سال 2023

بهترین طرح های کمد دیواری
5/5 - (1 امتیاز)

کمد دیواری فضای فوق العاده ای برای نگهداری وسایل در اختیار شما قرار می‌دهد. امروزه کمدهای دیواری در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به ابعاد اتاق و طراحی آن یکی از مدل‌های جذاب کمد دیواری را انتخاب کنید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم بهترین طرح‌های کمد دیواری را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید در اتاق خود یک کمد دیواری زیبا و مدرن داشته باشید این مطلب از لیست ابزار را از دست ندهید.

معرفی انواع کمد دیواری


بهترین طرح‌های کمد دیواری

برای اینکه بدانید برای دکوراسیون اتاق خود چه مدل کمد دیواری‌ای انتخاب کنید مطالعه این قسمت را از دست ندهید.

کمد دیواری به سبک Walk-in (واکین-کلوزت)

خب، اگر می‌خواهید یک کمد دیواری در سبک "Walk-in" بسازید، نیاز به یک فضای بسیار بزرگ دارید. این فضا به شما امکان می‌دهد که کمد را روی هر دو دیوار کناری اتاق یا فقط روی دیوار پشتیبان نصب کنید. به هر حال، هر دو دیوار برای قرار دادن کمد یا آینه در دسترس هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود اقدام کنید.

کمد دیواری بزرگ

کمد دیواری Walk-in (واکین-کلوزت) کوچک

یکی از طراحی‌های جذاب برای کمد دیواری، مدل "Small Walk-in Closet" می باشد. با ساخت این مدل، تنها نیمی از اتاق را به خود اختصاص داده‌اید و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب سوئیت می‌باشد. با فضای زیادی که این مدل ارائه می‌دهد، شما می‌توانید به راحتی اشیا خود را در آن قرار دهید. این مدل، فضای بزرگتری نسبت به کمد دیواری ساده دارد و معمولاً با فضای اضافی برای لباس پوشیدن یا روشویی اختصاص داده می شود.

کمد دیواری کوچک

طراحی کمد دیواری walk-in closet

این مدل کمد دیواری با ابعاد و سبک متفاوتی طراحی شده است و به عنوان یکی از مدل‌های رایج، ابعاد آن معمولاً ۱۹۸ سانتی متر است. اما تصمیم گیری در مورد زوایا و گوشه های کمد ممکن است چالش برانگیز باشد. برای استفاده بهینه از این کمد دیواری، فضای کافی برای نگهداری وسایل بسیار مهم است. همچنین، برخی از کمدهای دیواری با قرار دادن میله های آویز، فضای زیادی را اشغال می کنند، بنابراین در انتخاب کمد دیواری، به تعداد میله های آویز وجود دارد. همچنین اضافه کردن یک قفسه کفش به کمد دیواری بزرگتر و فضای بازتر به نظر می رسد.

 

کمد دیواری با طرح Reach-in Closet

کمد دیواری با عمق کم و سبکی مناسب، یکی از طرح‌های رایج برای استفاده در راهروها و اتاق‌های خواب است که به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند، بسیار پرطرفدار است. این نوع کمد با استفاده از سیستم‌های قفسه‌بندی و سازماندهی در دیوار پشتی، فضای اضافی برای شما ایجاد می‌کند و در مقایسه با کمدهای قبلی، ابعاد کوچک‌تری دارد. با چیدمان مناسب، می‌توانید وسایل زیادی را در آن قرار دهید.

ابعاد

با توجه به اینکه بیشتر کمدهای دیواری فضای زیادی را در اتاق اشغال می کنند، استفاده از این نوع کمد برای اتاق های کوچک به عنوان یک گزینه مناسب محسوب می شود. در این نوع کمدها، می توان با استفاده از تیرک‌ها، کشوها، محفظه ها و قفسه‌های باز فضای ذخیره سازی را بهینه کرد. با استفاده از این قفسه‌ها، می توانید چیزهای زیادی را بدون اینکه به نظر اضافه برسد، در آن نگهداری کنید.

طراحی

با توجه به اندازه کوچک برخی فضاهای مسکونی مانند راهروها و اتاق‌های کوچک مانند اتاق کودکان یا اتاق خواب در خانه‌های قدیمی، طراحی کمد دیواری Reach-in Closet بسیار مناسب است.

این نوع کمد دارای یک میله برای آویزان کردن لباس‌ها و یک قفسه در بالای میله برای نگهداری وسایل دیگر است. به دلیل فضای محدود، برای ساخت این کمد دیواری از دیوارهای برگشتی استفاده می‌شود.

سبک کمد دیواری Reach-in Closet به دلیل فضایی که اشغال می‌کند، محدود است. برای تغییر سبک، توصیه می‌شود از مجموعه‌های استارت سیمی استفاده کنید که قابل تنظیم هستند. همچنین برای افزودن فضای ذخیره‌سازی اضافی برای محصولات و دستگاه‌های تا شده، می‌توان از مکعب یا کشو استفاده کرد.

کمد دیواری برای راهرو

کمد دیواری با طرح Reach-in Steampunk Closet

این سبک کمد به فضای کمی نیاز دارد. معمولاً با 2 کشو و چند میله در بالا یا کنار کشوها مجهز می‌شود. این نوع کمد فضای کم و کوچکی دارد و معمولاً برای نگهداری جوراب، لباس زیر و وسایلی که بزرگ نیستند مناسب است.

کمد دیواری خیلی کوچک

کمد دیواری آیینه‌ای

با کمک کمد دیواری آیینه‌ای، می‌توانید لباسی که می‌پوشید را در آینه ببینید و بررسی کنید که آیا با آن مناسب هستید یا خیر. علاوه بر این، این نوع کمد دیواری دارای درهایی است که به آینه ها مجهز هستند، به طوری که می‌توانید آینه هایی در پشت درها نصب کنید و از فضای موجود در کمد به طور بهینه استفاده کنید.

کمد دیواری با در کشویی

بهتر است کمدهای مدرن و بی‌نظیری که به دنبال آن هستید، درهای خسته کننده‌ای نداشته باشند. به جای درهای معمولی، می‌توانید از کمدهایی با در کشویی استفاده کنید. این نوع کمدها، که در کشویی دارند، برای اتاق مهمانی و دیگر فضاهای مناسب هستند.

جمع بندی

با داشتن یک کمد دیواری با طراحی زیبا علاوه بر داشتن اتاقی مدرن و زیبا، فضای کافی برای نگه داشتن لباس، کفش و سایر وسایل خود خواهید داشت. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم بهترین طرح‌های کمد دیواری را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آن‌ها بتوانید بهترین کمد را برای اتاق خواب و راهرو انتخاب کنید. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید کمد دیواری دلخواه خود را داشته باشید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *