امروزفروردین 31, 1403

خرید 15 نوع کفش ورزشی مردانه [اورجینال]

کفش ورزشی مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

اگر اهل ورزش هستید حتما به یک کفش با کیفیت و راحت احتیاج دارید. حتما می‌دانید که پاها نقش مهمی در سلامت ستون فقرات دارند. در صورتی که حین ورزش از کفش‌های نامناسب استفاده کنید به مرور زمان پاهایتان و ستون فقرات آسیب جدی می‌بینند. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم با ارائه نکات مهم برای خرید کفش ورزشی به شما کمک کنیم بهترین کفش ورزشی مردانه را برای خود انتخاب کنید. پس اگر قصد دارید کفشی با کیفیت خریداری کنید این مطلب را از دست ندهید.

کفش پیاده روی سعیدی

کفش طبیعت گردی پویان

کفش فوتسال مدل Yelop1

کفش فوتسال مردانه دیفانو

کفش فوتبال مردانه نیو بالانس

کفش فوتبال مردانه آدیداس

کفش فوتبال میزانو مدل مونارسیدا

کفش بسکتبال مردانه نیو بالانس

کفش والیبال مردانه میزانو

کفش تنیس مردانه آدیداس

کفش اسکیت برد مردانه نایکی

کفش ورزش های آبی نیچرهایک


راهنمای خرید کفش ورزشی مردانه

این روزها اکثر برندهای مطرح دنیا کفش‌های متنوعی برای ورزش تولید می‌کنند. در این بخش قصد داریم انواع کفش ورزشی مطرح را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر کفش خود را انتخاب کنید.

۵ طرح کفش ورزشی مردانه مطرح (ترند) دنیا

سیلوئت‌های حجیم: برندهای لوکس و مطرح کفش ورزشی مردانه امسال با کفش هایی با طرح‌های بزرگ و حجیم تولید می‌کنند در واقع این محصولات بازگشتی به کفش های اسکیت بزرگ دهه 90 هستند. به‌عنوان مثال کفش‌های ورزشی تریپل اس Balenciaga یا New Balance را بررسی کنید.

مینیمالیسم: کفش‌هایی با طراحی ساده و بدون زرق و برق همیشه طرفداران زیادی دارند. چه یک گزینه مقرون به صرفه بخواهید یا یک جفت طراح لوکس، هیچ کمدی بدون یک جفت کفش ورزشی مینیمال کامل نمی شود. Achilles ،Koio's Capri ،Oliver Cabell's Low 1 و Axel Arigato's Clean 90 نمونه های پرطرفدار و مطرح از کفش  ورزشی مردانه مینیمال هستند.

فناوری جدید: تولیدکنندگان بزرگ کفش‌ ورزشی مردانه با تولید کفش هایی با فناوری جدید به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر ورزش کنید یا سریع‌تری بدوید. اگر اهل پیاده روی و دویدن هستید به کفش‌های Nike Zoom Vaporfly سر بزنید یا اگر می‌خواهید کفش داشته باشید که از پاهای شما محافظت کند  به سراغ کفش‌های Nike Air Force 1 GTX بروید.

پایداری: برندهای جوان و مبتکر مانند Allbirds و Veja از همان ابتدا به فکر تولید کفش‌هایی با دوام و ماندگاری زیاد بودند. به همین ترتیب، تولیدکنندگان بزرگ کفش‌ ورزشی مردانه هم اکنون با استفاده از مواد قابل استفاده مجدد، به دنبال کفش‌هایی با مقاومت و پایداری زیاد هستند. (به سری کفش‌های آدیداس Ultra Boost مراجعه کنید.)

بهترین برندهای کفش ورزشی: برندهایی که فرهنگ کفش ورزشی را تعریف می‌کنند

می‌توان گفت برندهای ورزشی کفش های ورزشی را اختراع کردند. اما امروزه می‌توانید کفش‌های ورزشی مردانه و زنانه را تقریباً از هر برندی خریداری کنید. از مدل‌های ساده و ابتدایی تا مدل های لوکس و سطح بالا، کفش ورزشی مردانه و زنانه با هر بودجه ای موجود است.

با این حال، برخی از برندها واقعا فرهنگ کفش ورزشی را تعریف می‌کنند. در اینجا ۵ برندی که برای دنیای کفش ورزشی مردانه تولید کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

1. نایک

هیچ لیستی بدون کفش‌های ورزشی بدون نایک دیده نمی‌شود. این برند ورزشی آمریکایی هر ساله با تکنولوژی و طراحی جدید پیشتاز است. توانایی نایک برای تولید انواع کفش ورزشی مردانه و زنانه با مدل‌های متنوع، فناوری‌های جدید کیفیت فوق‌العاده و … مثال زدنی است.

2. آدیداس

آدیداس طی چند سال گذشته بازگشت خود را با موفقیت به پایان رسانده است. به عنوان مثال با همکاری با Fear Of God اثر جری لورنزو و Yeezy توسط Kayne West به فرهنگ لباس‌های خیابانی فرو رفته و در عین حال هنوز هم ارزش اصلی خود را حفظ کرده است.

3. گوچی

برند لوکس ایتالیایی گوچی یکی از اولین نام‌های بزرگی بود که ظاهر کفش‌های مردانه معمولی و اسپرت‌ را پذیرفت. طراحی گوچی واقعا دنیای مد لباس‌های خیابانی را با مدل های نمادین تسخیر کرد.

4. Balenciaga

برند لوکس فرانسوی Balenciaga دیرتر از سایر برندها کفش ورزش تولید کرده است. اما این برند با تولید کفش‌های بی‌نظیر و با کیفیت سریعا جایگاه خود را میان برندهای نام آشنا باز کرد.

5. تام فورد

تام فورد یکی از برندهای سطح بالاست که به دلیل استفاده از مواد درجه یک و توجه به جزئیات شناخته می‌شود. مجموعه کفش‌های ورزشی تام فورد کاملاً درجه یک است. این برند انواع کفش ورزشی مردانه و زنانه را با سبکی عالی و دوام زیاد ارائه می‌دهد.

محبوب ترین کفش ورزشی کدام است؟

در حال حاضر نایک ایرمکس 95 محبوب ترین کفش ورزشی مردانه است. زیره لاستیکی React سبک وزن نایک، آن را به یکی از راحت‌ترین کفش‌های ورزشی برای پوشیدن در تمام طول روز تبدیل کرده است.

جذاب‌ترین کفش‌های ورزشی 2022 کدامند؟

کفش سوپراستار بسیار شیک Golden Goose یکی از جذاب‌ترین کفش‌های ورزشی سال 2022 است. این برند لوکس ایتالیایی مواد با کیفیت، صنعت‌کاری قابل اعتماد و طراحی هیجان‌انگیز را با دنیای کفش‌های ورزشی مردانه ترکیب می‌کند.

سخن آخر

انتخاب یک کفش ورزشی مناسب میان مدل‌های متنوعی که در بازار وجود دارد کمی سخت است. اگر می‌خواهید یک کفش با کیفیت انتخاب کنید باید به سراغ برندهای مطرح تولید کننده کفش ورزشی مثل نایک، آدیداس و … بروید. چرا که این برندها با به کارگیری فناوری‌های جدید و مواد اولیه با کیفیت کفش‌هایی با کیفیت فوق العاده تولید می‌کنند. با پوشیدن کفش‌های با کیفیت احتمال آسیب به پا و ستون فقرات به حداقل می‌سذ.

در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم با معرفی برندهای تولید کننده کفش ورزشی مردانه به شما کمک کنیم تا بهترین محصول را برای خود خریداری کنید. همینطور در مقاله دیگری به معرفی بهترین کفش های ورزشی زنانه پرداخته‌ایم (مطالعه کنید).

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *