امروزفروردین 30, 1403

راهنمای خرید کوله پشتی دانشجویی برای روزهای پر مشغله زندگی

شاخص کوله پشتی دانشجویی
5/5 - (2 امتیاز)

با خرید کوله پشتی دانشجویی از شلختگی دور بمانید

اجازه ندهید ظاهر و طراحی فانتزی کوله پشتی‌ها گولتان بزنند. برای خرید کوله پشتی دانشجویی فاکتورهای دیگری را باید مد نظر قرار دهید که در ادامه می‌خوانید.

سپری کردن روزهای شلوغ و پر مشغله هفته که به گوشی، لپ تاپ، تبلت و... گره خورده‌اند بدون کوله پشتی دانشجویی غیرممکن است. شاید حمل و نقل این وسایل در کنار بطری آب، وسایل متفرقه و چند کتاب و دفتر با کوله پشتی خیلی آسان‌تر از کیف‌های ساده، کلاسیک و رسمی باشد. اما هر کوله پشتی برای دانشگاه و محل کار مناسب نیست.

به محض این که برای انتخاب کوله پشتی دست به کار می‌شوید انواع و اقسام کوله پشتی‌های مدرسه، کوهنوردی و سفر را می‌بینید. اما کوله پشتی‌ دانشجویی از نظر سایز، قیمت، فضای داخلی و راحتی در استفاده با تمام کوله پشتی‌های دیگر فرق دارند. مثلا کوله پشتی که برای لپ تاپ استفاده می‌کنید باید مقاومت بیش‌تری نسبت به رطوبت یا ضربه داشته باشد.



 

نقد، بررسی و خرید کوله پشتی دانشجویی

کوله پشتی شیائومی مدل Urban Leisure

شاید پیش‌تر از کاربران گوشی‌های شیائومی بوده‌اید. اما این برند محصولات دیگری نظیر کوله پشتی لپ تاپ دارد که با ظرفیت 10 لیتر و از جنس پلی استر از نمونه‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود. این کوله داری محفظه اصلی و سه جیب است که فضا کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نقاط قوت
  • قابل استفاده برای تبلت و لپ تاپ ( تا ۱۱ اینچ)
  • مقاوم در برابر آب
  • وزن بسیار سبک

کوله پشتی دانشجویی فوروارد مدل FCLT7788

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT 7788 از جنس برزنت و ضد آب است. این محصول بسیار سبک بوده و با فضای کافی تولید شده است. این محصول برای خرید کوله پشتی دانشجویی یک گزینه مناسب است.

نقاط قوت
  • دارای یک محفظه به منظور نگهداری اسناد
  • ضد ضربه

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT6002

در میان طرح‌های ساده کوله پشتی‌ دانشجویی، کوله پشتی فوروارد با عرضه این محصول ساختار شکنی جذابی داشته است. این کوله حجم مناسبی برای نگهداری وسایل دارد؛ در حالی که خود محصول بسیار سبک بوده و وزن زیادی ندارد.

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT5009

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT5009 از جنس برزنت بوده و ضد ضربه طراحی شده است. نوع پارچه به کار رفته در رویه محصول مقاوم است و در بلند مدت پوسیده نمی‌شود. این محصول برای خرید کوله پشتی دانشجویی یک گزینه مناسب است.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
نقاط ضعف
  • ضد آب نیست

کوله پشتی فیرو کد 839

این محصول برزنتی کاملا مقاوم و ضد آب طراحی شده است. طراحی بندهای کوله پشتی فیرو فشار شکن بوده و بنابراین می‌توانید مطمئن باشید وزن کوله پشتی دانشجویی شما در تمام نقاط کمر تقسیم می‌شود.

نقاط قوت
  • محصل اختصاصی برای نگهداری لپ تاپ
  • ضد آب و ضد ضربه

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT5004

کوله پشتی دانشجویی فوروارد با طراحی ساده و شیک خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده روزانه در هر جایی است. جنس برزنتی این کوله باعث شده که در برابر فشار مقاوم باشد و دیرتر خراب شود.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
نقاط ضعف
  • ضد آب نیست

کوله پشتی فوروارد مدل FCLT5002

پارچه برزنتی کوله پشتی فوروارد در این مدل با دسته‌های مقاوم برای استفاده مداوم روزمره بسیار مناسب است. این محصول دارای دو جیب در طرفین کوله‌ پشتی برای قرار دادن آب و نوشیدنی و یک جیب زیپی در پایین و در جلو است.

کوله پشتی لکسین مدل LX500

کوله پشتی لکسین پارچه برزنتی مقاوم در برابر آب و ضربه دارد. این محصول دارای دو جیب در طرفین برای قرار دادن نوشیدنی بوده و در مجموع بسیار سبک است. این محصول برای خرید کوله پشتی دانشجویی یک گزینه مناسب است.

کوله پشتی اف ای سیکس مدل 99009

کوله پشتی اف ای سیکس یک کوله پشتی از نوع اسلینگ بگ با ساختاری بسیار سبک است. انواع کوله پشتی دانشجویی اسلینگ بگ یک بند داشته و بنابراین ساختار مشترکی با کیف دستی دارند. بند این محصول به ابرهای نرم و تنفسی مجهز بوده که بر روی آن یک محل جهت نگهداری عینک تعبیه شده است.

نقاط قوت
  • تک بند
  • بسیار سبک
  • ساختار مشابه با کیف دستی با کاربری دوگانه

کوله پشتی فیرو پلاس کد 452

کوله پشتی دانشجویی فیرو پلاس از برزنت نیمه سخت و قابل شستشو تهیه شده است. آستر داخلی این محصول مقاوم و ضخیم بوده و مجموعا در خارج و داخل آن 6 جیب وجود دارد. این محصول برای خرید کوله پشتی دانشجویی یک گزینه مناسب است.


مهم‌ترین فاکتور موثر در خرید کوله پشتی دانشجویی، شما هستید!

خرید کوله پشتی دانشجویی

شاید انتظار داشته باشید طبق روال همیشگی فاکتورهایی مثل اندازه، کیفیت، طرح یا قیمت کوله پشتی را برای خرید موفق مطرح کنیم. اما اشتباه نکنید. خرید کوله پشتی دانشجویی به اندازه خرید یک جفت کفش به خود شما بستگی دارد. پس شما و معیارهایتان عامل تعیین کننده برای خرید کوله پشتی دانشجویی مناسب هستید.

برای خرید کوله پشتی دانشجویی شاید بهتر باشد مثل خرید کفش، خودتان آن را تست کنید. این که کوله پشتی چطور روی بدنتان قرار می‌گیرد و برای حمل و نقل وسایل مورد نظر شما به اندازه کافی جادار است یا نه به شما بستگی دارد. با این حال امکان خرید کوله پشتی دانشجویی همیشه به صورت حضوری فراهم نیست. ضمنا خیلی از اوقات مدل‌های مورد علاقه ما به صورت آنلاین عرضه می‌شوند و جستجو برای خرید حضوری آن‌ها ممکن است زمانبر باشد.

اگر شما هم خرید آنلاین را ترجیح می‌دهید این مطلب را دنبال کنید!

فاکتور راحتی در خرید کوله پشتی دانشجویی

راحتی در خرید کوله پشتی دانشجویی حرف اول را می‌زند. خیلی از افراد مسیر و زمان طولانی را از منزل تا دانشگاه یا محل کار طی می‌کنند. پس بار کوله پشتی نباید باعث خستگی مضاعف در آن‌ها شود!

اگر به اکثر کوله پشتی‌های دانشجویی دقت کنید متوجه وزن سبک و بافت کم تراکم آن‌ها می‌شوید. هدف از این طراحی کاهش وزن نهایی کوله پشتی بعد از قرار دادن اقلامی نظیر لپ تاپ یا کتاب است. به این ترتیب فرد وزن کم‌تری تحمل می‌کند و کم‌تر خسته می‌شود.

برای تست راحتی کوله پشتی دانشجویی باید مطمئن شوید وزن تمام اقلامی که داخل آن قرار می‌دهید به صورت یکسان در همه نقاط پخش می‌شود. برای این که کوله پشتی دانشجویی بهتر تنظیم شود توصیه می‌کنیم بندها بالای میان تنه قرار بگیرند. به زبان دیگر وزن کوله پشتی نباید روی باسن، قفسه سینه یا میان تنه قرار گیرد.

توجه به کیفیت ساخت و مواد اولیه هنگام خرید کوله پشتی دانشجویی

در گذشته از پارچه برزنتی برای تولید کوله پشتی دانشجویی استفاده می‌شد که برای ضد آب شدن آن از موم کمک می‌گرفتند. اما اکنون محصولات از نایلون و پلی استر با ترکیبات جانبی دیگر تولید می‌شود. اما اگر به دنبال انعطاف یا استقامت بیش‌تر هستید می‌توانید از منسوجات دست دوز و نمونه‌های چرمی استفاده کنید.

اگرچه کوله پشتی دانشجویی چرمی مقاومت بیش‌تری دارد اما وزن آن از سایر محصولات نایلونی بیش‌تر است. از مواد اولیه مهم دیگری که در تولید کوله پشتی دانشجویی استفاده می‌شود نوع زیپ است. اگر امکان تست محصول از نزدیک فراهم باشد بهتر است تک به تک آن‌ها را امتحان کنید. ضمنا زیپ کوله پشتی‌هایی که پوشش زیپ دارند ماندگاری بیش‌تری خواهند داشت.

توجه به طراحی مناسب در خرید کوله پشتی دانشجویی

کوله پشتی دانشجویی

ویژگی اصلی کوله پشتی دانشجویی، سادگی، فضای مناسب و سبکی است که باید همواره در نظر داشته باشید. انتخاب مدل کوله پشتی کاملا سلیقه‌ای است؛ اما اگر به دنبال محصولی مناسب هستید ابتدا داخل آن را رصد کنید.

بهترین کوله پشتی دانشجویی باید یک فضای مجزا برای لپ تاپ و دو زیپ مرکزی در جلو داشته باشد. برخی از کوله پشتی‌های دانشجویی فضاهای متحرک دارند و می‌توانید متناسب با نیازتان کل فضای کوله پشتی را تقسیم کنید.


جمع بندی

بهترین کوله پشتی دانشجویی طراحی ساده، فضای مناسب، بدنه برزنت ضد آب و قابلیت شستشو دارند. اگر قرار باشد برای خرید کوله پشتی دانشجویی خودتان اقدام کنید، به چه فاکتورهای دیگری در خرید توجه می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *