امروزفروردین 10, 1403

کفش مخصوص پیاده روی مردانه [15 مدل اورجینال]

کفش پیاده روی مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به پیاده روی علاقه دارید و برای تناسب اندام هر روز این کار را انجام دهید به یک کفش با کیفیت و مخصوص پیاده روی احتیاج دارید. کفش‌های پیاده مخصوص پیاده روی ویژگی‌های خاصی دارند و به همین دلیل نیز نه تنها از پای شما در برابر آسیب‌های مختلف محافظت می‌کنند ، بلکه باعث می‌شوند که از راه رفتن لذت ببرید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم با ارائه راهنمای خرید برای کفش پیاده روی مردانه به شما کمک کنیم تا کفشی مناسب برای خود انتخاب کنید. بنابراین اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید. همینطور برای انتخاب کفش پیاده روی زنانه به مقاله دیگر لیست ابزار سر بزنید.

راهنمای خرید کفش پیاده روی مردانه

کفش ریباک مدل Royal Complete

کفش پیاده روی مدل K-WAVE JRBND-0924

کفش کینتیکس مدل Justus

کفش کینتیکس مدل تایسون

کفش نایک ایر جردن مدل 1 Low

کفش ریباک مدل Pt Prime Runner

کفش زارا مدل SHOCK ABSORPTION SOLE

کفش پیاده روی مردانه نیو بالانس

کفش پیاده روی مردانه ریباک

کفش پیاده روی مردانه آدیداس مدل Run

کفش پیاده روی مردانه اسکچرز

کفش ریباک مدل Royal Hyperium

کفش پیاده روی مردانه آدیداس مدل 3S

کفش ریباک مدل Royal Complete Clean

کفش ریباک مدل VECTOR SMASH


فاکتورهای مهم برای خرید بهترین کفش پیاده روی مردانه

کفش ها چه در زندگی روزمره و چه در بین لوازم ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. برای اینکه بتوانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید بهتر است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

کفی مناسب در تماس با زمین

چرخه راه رفتن از زیر پاشنه پا شروع می شود و در قسمت جلویی پا به پایان می رسد. در برخی موارد، تمام طول کفی با زمین تماس پیدا می‌کند. بنابراین هندسه کفی باید طوری طراحی شود که پا را در مسیر حرکت هدایت کند.

یک کفش پیاده روی خوب دارای سطح کفی صاف و بدون خرطومی عمیق یا شکاف بزرگ میانی پا است. همچنین یک منطقه برای فرود پاشنه نیز دارد طرحی که در آن قسمت کوچکی از لبه کفی با یک شیار از هم جدا می شود. در حالی که نبودن این طرح مانعی ندارد، اما وجود آن باعث می‌شود که راحت‌تر پیاده روی کنید.

کفی کفش قسمتی است که با زمین تماس پیدا می کند. باید دوام داشته باشد و به گونه ای ساخته شود که لغزش و سقوط را به حداقل برساند. مهمتر از همه، باید با موادی ساخته شود که قادر به پراکندگی نیروهای شوک برای کاهش درد پاشنه پا در هنگام راه رفتن پاهای شما با زمین باشد.

کشش کفی کفش

شرایط پیاده روی همیشه عالی نیست. اغلب، کفش با سطوح مرطوب یا گرد و غباری مواجه می‌شودبه همین دلیل کفی آن باید موادی داشته باشد که چسبندگی مناسبی ایجاد کند. بنابراین بهتر است کفی دارای لاستیک ضد لغزش باشد. اگر جنس کفی فوم است، بافت آن باید کشش مناسب را داشته باشد.

دوام

برخلاف کفش‌های دویدن، کفش‌های پیاده روی چرخه بارگذاری کندتری دارند که در آن کفی برای مدت طولانی‌تری با زمین تماس دارد. همچنین بسیاری از افراد تمایل دارند که از کفش‌های پیاده روی در طول روز هم استفاده کنند. با توجه به موارد استفاده، کفش های پیاده روی باید بادوام باشند این دوام نه تنها برای کفی، بلکه برای کفی میانی و رویه نیز صدق می‌کند.

کفی میانی

راحتی یک کفش پیاده روی بیشتر به کفی وسط و کف پا بستگی دارد. انتخاب مواد فوم، هندسه و تراکم تعیین می‌کند که پاهای شما در پایان پیاده روی تا چه حد شاداب و سالم باقی بمانند. با این حال، به دو دلیل بهتر است از خرید کفش‌هایی کفی میانی آن‌ها بیش از حد نرم است خودداری کنید. کفی ای که بیش از حد نرم باشد، روند انتقال را کند می‌کند، و باعث ناپایداری می‌شود

اکثر برندهای کفش ورزشی برای ایجاد تعادل بین بالشتک و پایداری عملکرد مناسبی دارند. بسیاری از افرادی که مدام پیاده روی می‌کنند معمولا کفش‌هایی که کفی میانی دارای قوس دارند را ترجیح می‌دهند.

رویه‌ای راحت برای محافظت از پا

رویه کفش پیاده روی باید دارای چند ویژگی مهم داشته باشد. محافظ و سازگار بودن رویه یک فاکتور ضروری است. به همین دلیل است که بیشتر رویه کفش‌های پیاده‌روی رویه‌های چرم بادوام دارند. چرم طبیعی بیشتر از چرم مصنوعی دوام می‌آورد و در برابر گرد و غبار، زباله‌ها و گل و لای دوام بالایی دارد. همچنین وجود یک توری ضخیم بر روی رویه نیز دوام و مقاومت کفش را بیشتر می‌کند تا از پا در برابر ضربه یا برآمدگی های گاه به گاه محافظت کند.

ویژگی های قابل تنظیم

هرچه بتوان رویه کفش را بیشتر تنظیم کرد، بهتر به پای شما می آید. ویژگی های قابل تنظیم شامل تسمه، توری، طناب و همچنین مواد کششی است که می تواند شکل پا را به خود بگیرد. اکثر کفش‌ها دارای یک ویژگی قابل تنظیم در اطراف پایه هستند (بند یا بند) که به شما امکان می دهد پا را داخل آن قرار دهید. با این حال اگر بتوانید قسمت جلویی و پاشنه پا را نیز با کفش تنظیم کنید کار شما برای پیاده روی راحت‌تر می‌شود.

مواد اولیه و جنس کفش

کفش ها با مواد مختلفی مانند چرم، مش، پارچه کشسان و مصنوعی طراحی می شوند. هر کدام مزایای خود را دارند، اما باید به گونه‌ای ساخته شوند که در استفاده روزمره دوام کافی را داشته باشند. تمیز کردن برخی از آنها راحت تر از بقیه است، بنابراین موادی را انتخاب کنید که برای محیطی که در آن قدم می زنید مناسب باشد.

نحوه خم شدن کفش

کفش‌هایی که بیش از حد خم می‌شوند یا بیش از حد برآمدگی دارند، با نحوه حرکت پای انسان مخالف هستند. کفش‌هایی که بیش از حد خم می‌شوند یا نزدیک قسمت میانی خم می‌شوند، پشتیبانی جانبی ندارند. فلکس ایده آل باید درست در سمت راست و پشت سرهای متاتارس باشد.

جمع بندی

پیاده روی اساسی ترین فعالیتی است که بدن انسان انجام می دهد، اما بسیاری از ما حین پیاده روی درد و ناراحتی زیادی را تجربه می‌کنیم و متاسفانه مجبور به اجتناب از آن هستیم. پیاده روی فواید زیادی دارد. فواید این ورزش عبارتند از حفظ وزن سالم بدن، کمک به کاهش قند خون، تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن و موارد دیگر. برای اینکه بتوانید به راحتی پیاده روی کنید به یک کفش با کیفیت نیاز دارید. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم تمامی نکات برای خرید کفش پیاده روی مردانه ذکر کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین کفش پیاده روی را برای خود تهیه کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *