امروزاردیبهشت 6, 1403

12 مدل از بهترین گوشی huawei (جدیدترین مدل‌ها)

راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی - لیست ابزار
5/5 - (5 امتیاز)

بهترین گوشی هواوی برای شما

گوشی های Huawei همیشه با کیفیت خوب و قیمت مناسب شناخته شده‌اند. همین مسئله موجب محبوبیت بیشتر این برند شده است. در این مقاله از لیست ابزار قصد داریم بهترین گوشی هواوی از نظر قیمت و کیفیت را به شما معرفی کنیم. گوشی پرچمدار و یا گوشی ارزان قیمت، به دنبال هر کدام که باشید هوآوی یک انتخاب عالی برای شما خواهد داشت.

راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی

بهترین گوشی huawei - لیست ابزار

هواوی تقریباً از زمان به وجود آمدن اندروید، تلفن های هوشمند اندرویدی خود را تولید کرده است. این شرکت از زمان فعالیت خود صدها مدل مانند گوشی‌های سری Ascend , T-line و GR-line را به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر تولید بیشتر این موارد متوقف شده است.

در ادامه قصد داریم بهترین گوشی های هواوی در سری‌های مختلف این برند را معرفی کنیم. ما سری‌هایی که هواوی در یک یا ۲ سال قبل، حداقل بک مدل از آن را تولید کرده است معرفی خواهیم کرد. همچنین در انتها به طور خلاصه درباره Honor که یک مارک فرعی از Huawei است، صحبت خواهیم کرد.

بهترین گوشی های هواوی سری P

به طور خلاصه، سری P از گوشی Huawei بسیار شبیه به سری S یعنی بهترین گوشی سامسونگ است. از نظر بیشتر مردم نیز سری P هواوی در دسته گوش‌های پرچمدار قرار می‌گیرد. اگر در مورد انتخاب گوشی موبایل سخت‌ گیر هستید یا استفاده‌های خاصی از آن دارید، به احتمال زیاد یکی از مدل‌های سری P جوابگوی نیاز‌های شما خواهد بود.

جدیدترین گوشی های هواوی سری P مدل‌های P40 Pro ،P40 و P40 Pro Plus هستند. هر ۳ گوشی از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند هستند، اما مشکلات نرم افزاری هواوی از عالی بودن این گوشی‌ها جلوگیری می‌کند.

ویژگی برجسته سری P دوربین است. سال‌هاست که کیفیت دوربین عقب در گوشی‌های سری P از بهترین موارد این سری است. هنگامی که تاریخچه عکاسی با طراحی ابتکاری و مشخصات پرقدرت سری P ترکیب کنید به بهترین نوع دوربین در گوشی موبایل خواهیم رسید.

البته گوشی‌های هواوی که قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل را داشتند تا سال 2019 و مدل P30 بودند. به احتمال زیاد سری P50 در سال 2021 نیز از دسترسی به گوگل برخوردار نیست.

بهترین گوشی های هواوی سری Mate

اگر سری P مشابه سری S سامسونگ باشد، سری Mate نیز شبیه سری Note سامسونگ است. در دنیای گوشی‌های هواوی، سری Mate محلی است که بالاترین دستگاه های این برند در آن جای می‌گیرند. سری میت معمولاً قدرتمندترین، ابتکاری‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های هواوی هستند.

جدیدترین گوشی‌های هواوی سری Mate مدل Mate 40 و Mate 40 Pro هستند. این گوشی‌ها در اواخر سال 2020 به بازار عرضه شدند و از سیستم دوربینی مشابه سری P40 بهره می‌برند.

قطعا گوشی هواوی Mate 40 Pro از خیلی جهات یکی از بهترین گوشی‌های دنیا است. با این حال، شما برای یک گوشی بالارده هزینه خواهید کرد اما امکان استفاده از سرویس‌های گوگل را نخواهید داشت. مدل Mate 40 از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل توصیه آن را دشوار می‌کند.

هواوی جدای از گوش‌های ساده خود، در سری Mate نیز اقدام به تولید مدل‌های تاشو کرده است. گوشی Huawei Mate X اولین تاشو از این برند بود که بعداً مدل Huawei Mate XS نیز عرضه شد. این ۲ مدل برخلاف Galaxy Fold و Galaxy Z Fold سامسونگ مورد استقبال قرار گرفت. با این وجود، سامسونگ به لطف سطح دسترسی بالاتر و البته بدون محدودیت در برنامه های Google، ثابت کرده است که پیشرو است.

معرفی گوشی های هواوی سری Y

سری P و سری Mate گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت هواوی هستند. اما در سری Y گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت هواوی را می‌بینیم که هنوز مشخصات و ویژگی های مناسبی دارند. سری وای در هواوی بسیار مشابه سری Galaxy A سامسونگ است.

برای مثال: جدیدترین گوشی هواوی در سری Y یعنی مدل Y9a را در نظر بگیرید. این گوشی شباهت زیادی به Huawei Mate 40 Pro دارد، حتی دارای یک ماژول دوربین بسیار مشابه است. با این حال، دوربین بسیار ضعیف‌تری دارد و مشخصات کلی این گوشی با مدل Mate 40 Pro قابل مقایسه نیست. به همین دلیل، مدل Y9a تقریباً با یک چهارم قیمت Mate 40 Pro عرضه می‌شود.

به طور کلی، اگر به یک گوشی هوشمند پیشرفته نیاز ندارید و می‌خواهید پول پس انداز کنید، سری Y گزینه مناسبی برای شما است.

معرفی گوشی‌های هواوی سری نوا (Nova)

گوشی‌های سری Nova مشابه سری Y هستند. این ۲ سری به طور کلی قیمت کمتری نسبت به محصولات پرچمدار این شرکت دارند. تمایز اصلی بین سری Y و سری نوا این است که کیفیت در سیستم دوربین، ویژگی اصلی گوشی های نوا است. این امر باعث جذابیت بیشتر سری نوا برای مصرف کنندگان جوان می‌شود. دوربین یکی از مهمترین جنبه های تصمیم گیری در مورد خرید یک گوشی هوشمند است.

جدیدترین گوشی نوا " Huawei Nova 7i" است که در اوایل سال 2020 به بازار عرضه شد. نوا 7i دارای دوربین چهارگانه با یک سنسور اولیه بسیار قدرتمند است، اما سایر مشخصات آن نسبتاً ضعیف است.  سری نوا بهترین گوشی هواوی از نظر قیمت و کیفیت را تولید می کند.

در سال های گذشته، Huawei چندین مدل از سری Nova را تولید کرده است. با این حال، ممنوعیت‌هایی که برای  هواوی به وجود آمده، میزان تولید شرکت را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

هانر: برندی پر‌افتخار زیر سایه هواوی

آنر یک سری از تلفن های هوشمند هواوی نیست، بلکه بیشتر یک مارک مستقل است که در زیر سایه هواوی به وجود آمده است. این اتفاق برای آنر مشابه همان چیزی است که در برند شیائومی شاهد آن بودیم. گوشی‌های Redmi و Poco (بهترین گوشی شیائومی) به عنوان یک برند جدید اما زیر نظر Xiaomi فعالیت می‌کنند.

آنر گوشی‌های خود را برای خریداران جوان به بازار عرضه می‌کند. قیمت این گوشی‌های ارزان قیمت به گل سرسبد هواوی در بخش میان رده تبدیل شدند. هواوی در گوشی‌های آنر از دوربین‌های سری Nova در کنار طراحی رنگارنگ و ابتکاری استفاده کرده است.

جدیدترین گوشی آنر، مدل محبوب "آنر 30 پرو پلاس" است. این گوشی تا حد زیادی عناصر و مشخصات طراحی خود را از Huawei P40 Pro وام گرفته است، اما برچسب قیمت پایین‌تری دارد.

لازم به ذکر است، از آنجا که Honor زیر نظر Huawei است، تحت تأثیر ممنوعیت Huawei نیز قرار گرفته است. بنابراین، گوشی‌های Honor، دقیقاً مانند گوشی‌های Huawei، از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند.

آنر همچنین انواع کالاهای دیجیتال را تولید می‌کند. ساعت هوشمند Watch GS Pro و لپ تاپ Honor Magic Book Pro جدیدترین تولیدات هواوی.

چه چیزی گوشی های هواوی را از رقبا متمایز می‌کند؟

کاملا روشن است که بزرگترین تفاوت گوشی‌های هواوی با سایر مارک‌ها، عدم دسترسی هواوی به برنامه های گوگل است. این به تنهایی باعث خواهد شد که بسیاری از مصرف کنندگان به سمت محصولات رقیب سوق پیدا کنند. با این حال، اگر این نکته را نادیده بگیریم، سه ویژگی اصلی در گوشی‌های هواوی وجود دارد که آنها را از رقبا متمایز می‌کند:

سیستم دوربین فوق العاده هواوی

یک ویژگی عالی برند هواوی این است که تجربه دوربین درجه یک را به همه گوشی‌های خود افزوده است. چه هزینه سری P یا Mate را بپردازید و چه هزینه کمتری برای سری Nova یا Y در نظر بگیرید؛ می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دوربینی خواهید داشت که انتظارات شما و حتی فراتر از آن برآورده می‌کند.

با توجه به دوربین های هواوی، جالب است به یک نکته اشاره کنیم. هر ساله گروهی از گوشی‌های اندرویدی در دنیا به عنوان بهترین‌ها معرفی می‌شوند. از سال 2015 به بعد، هر ساله یکی از گوشی‌های هواوی به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین انتخاب شده و یا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

البته این به آن معنا نیست که سایر مارک‌ها دوربین عالی نداشته باشند. سامسونگ، گوگل، اپل و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز گوشی‌های فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. اما هوآوی، به وضوح این ویژگی را در اولویت اصلی خود قرار می‌دهد. همین امر به هواوب کمک می‌کند بیشتر رقبا را از جنبه های مختلف شکست دهد.

سخت افزار اختصاصی

به غیر از اپل، تعداد بسیار کمی از مارک‌ها، توانایی تولید سخت افزارهای موجود در گوشی‌های خود را دارند. هوآوی توانایی تولید سی پی یو و پردازنده گرافیکی اختصاصی برای گوشی‌ها و سایر محصولات خود را دارد. این امر باعث می شود سخت افزار موجود در گوشی‌های Huawei با برنامه‌های آن هماهنگ تر باشد.

نکته منفی در مورد استفاده از سخت افزار سایر شرکت‌ها این است که به خوبی با گوشی هماهنگ نمی‌شود و کارایی دستگاه را پایین می‌آورد. اما خوشبختانه هواوی از پردازنده اختصاصی خودش استفاده می‌کند. پردازنده اختصاصی هواوی یعنی "Kirin" توانایی رقابت با پردازنده‌های پرچمدار در دنیا را دارد.

اتصال گوشی هواوی با سایر گجت‌های این برند

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند، تولید کننده بسیاری از لوازم الکترونیکی مختلف نیز هست. هوآوی با الهام گرفتن از اپل بین همه دستگاه‌های خود ارتباط آسان برقرار کرده است. شما با گوشی موبایل هواوی به راحتی می‌توانید به لپ تاپ هواوی به صورت بی‌سیم متصل شوید.

این نوع ارتباط یکی از دلایل وفاداری کاربران اپل به محصولات این برند است. هنگامی تمام وسایل الکترونیکی خود را به راحتی به هم وصل می‌کنید، دیگر تمایل به خرید یک برند دیگر ندارید. این یکی از دلایل موفقیت هواوی است.

البته این موضوع یک تیغه ۲ لبه است و یک جنبه منفی هم دارد. به عنوان مثال، برخی از ویژگی‌های بسیار جالب مربوط به FreeBuds Pro وجود دارد که اگر گوشی هواوی نداشته باشید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. کسانی که تمایلی به داشتن گوشی Huawei ندارند، احتمالا به همین خاطر از خرید این ایرپاد هواوی منصرف خواهند شد.


بهترین گوشی هواوی از نظر باتری

مشخصات گوشی

  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • اندازه: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: چهار دوربین 40، 40، 8 مگاپیکسل و TOF سه بعدی
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • اندروید: Android 10
  • باتری: 4500 میلی‌آمپرساعت
نقاط قوت
  • دارای محافظ Corning Gorilla Glass 6
  • قابلیت عکاسی سه بعدی
  • قابلیت عکاسی HDR
نقاط ضعف
  • نداشتن کلید سخت افزاری کم و زیاد صدا

در گوشی هواوی Mate 30Pro از چیپست Kirin 990 استفاده شده است. این مدل قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و کارت حافظه جانبی Nano را دارد. در بخش صفحه نمایش نیز شاهد نمایشگر OLED با کیفیت تصاویر 1176x2400 پیکسلی هستیم. نمایشگر حدود 94.1 درصد گوشی صفحه جلو را دربر می‌گیرد که به زیبایی گوشی کمک می‌کند.

در بخش چهارتایی دوربین شاهد یک دوربین سه بعدی برای عکاسی واقعی‌تر هستیم. عکاسی HDR و فیلمبرداری با رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه از ویژگی‌های میت ۳۰ پرو هستند. و اما میت ۳۰ پرو هواوی در بخش باتری قابلیت شارژ سریع با توان 40 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد.


بهترین گوشی پرچمدار هواوی از نظر قیمت

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.39 اینچ (3120x1440 پیکسل)
  • رم: 6 گیگابایت
  • دوربین: 40/20/8 مگاپیکسل
  • سلفی: 24 مگاپیکسلی
  • باتری: 4200 میلی آمپر
  • ظرفیت: 256 گیگابایت

گوشی هواوی Mate 20 pro یک نمونه سه دوربینه با نمایشگر 6.39 اینچی و حسگر اثر انگشت است. صفحه بزرگ هواوی میت ۲۰ برای تماشای ویدیو و بازی ایده‌آل است. در واقع هواوی Mate 20 pro انتخاب بیشتر گیمرها به شمار می‌آید. هر کسی با ۳ دوربین ۴۰، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی به سادگی می‌تواند اثر هنری خلق کند. گوشی هواوی Mate 20 pro ضد آب، فست شارژ با باتری 4200 میلی‌آمپر و به صورت فلزی، شیشه‌ای طراحی شده است.


آخرین مدل گوشی هواوی 2020 در سری P

مشخصات گوشی

  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • اندازه: 6.5 اینچ
  • دوربین اصلی: چهار دوربین 50 + 12 + 40 + TOF 3D
  • دوربین سلفی: سلفی دوگانه 32 مگاپیکسل و سه‌بعدی مادون قرمز
  • اندروید: Android 10
  • باتری: 4200 میلی آمپر
نقاط قوت
  • دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب
  • پشتیبانی از HDR10
  • دوربین سه‌بعدی (TOF 3D)
  • مجهز به لنز Leica
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت فوکوس، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما
نقاط ضعف
  • بدون پشتیبانی سرویس Google Play
  • عدم پشتیبانی از memory معمولی

در گوشی هواوی P40 PRO از چیپست Kirin 990 استفاده شده و اینترنت 5G را پشتیبانی می‌کند. در بخش نمایشگر شاهد فناوری OLED با رزولوشن 2640 × 1200 پیکسلی هستیم. نمایشگر P40 PRO حدود 91.6 درصد صفحه را به خود اختصاص داده که به زیبایی گوشی کمک می‌کند. همچنین در این مدل پشتیبانی از HDR10 و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز به کیفیت تصاویر کمک می‌کنند.

در بخش دوربین از قابلیت عکاسی سه بعدی استفاده شده است. برای فیلمبرداری نیز رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم را در اختیار خواهید داشت. سلفی شگفت‌انگیز این گوشی شامل ۲ دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه بعدی مادون قرمز است. در بخش باتری نیز از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی 40 وات و فست شارژ استفاده شده است.


بهترین گوشی هواوی از نظر دوربین

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.47 اینچ (2340x1080 پیکسل)
  • رم: 8/6 گیگابایت
  • دوربین: 40/20/8 مگاپیکسل
  • سلفی:  32 مگاپیکسل
  • باتری: 4200 میلی آمپر
  • ظرفیت: 256 گیگابایت

هواوی p30 pro یکی از بهترین گوشی های هواوی در بین موبایل‌های رده بالا به حساب می‌آید. دوربین پیشرفته هواوی p30 pro بزرگترین دلیل محبوبیت این مدل است. دوربین هواوی p30 پرو با فناوری عکاسی در تاریکی و زوم ۵ برابر، شب و روز شما را می‌سازد. مدل p30 pro به دلیل شناخت یک رنگ اصلی دیگر قادر است تصاویر روشنی را در تاریکی ثبت کند.

آپشن‌هایی مانند هوش مصنوعی، تصاویر مونوکروم و انواع حالت عکاسی، هواوی p30 pro را به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل می‌کند. اندازه زوم دوربین گوشی هواوی p30 پرو تا ۳ برابر بیشتر از برند آیفون است. امکان ثبت عکس سه‌بعدی، عکاسی سلفی در نور کم و ثبت ویدیو 4K از ویژگی‌های دوربین p30 پرو است.

مدل p30 pro قطعا بهترین گوشی هواوی از نظر کیفیت دوربین تا به امروز است. نکته شگفت انگیز در مورد هواوی p30 پرو این است که می‌توانید با لنز عریض 0.6 برابری به محدوده عکاسی خود وسعت دهید. البته مشکلاتی هم وجود دارد؛ مثلا بعد از زوم ۵۰ برابر، بازگشت به حالت اولیه تا حدودی مشکل خواهد شد.

بررسی تخصصی

هواوی p30 pro بهترین گوشی هواوی از نظر طراحی ظاهری هم هست. دوربین سلفی کوچک، بدنه نازک، خمیده و یکدست به هواوی p30 پرو جلوه‌ای مدرن می‌دهد. البته این زیبایی با حذف حسگر اثر انگشت و جایگزینی حسگر تشخیص چهره اتفاق افتاده است. بلندگو گوشی هم با صدای نامرئی الکترومغناطیسی جایگزین شده است.

نمایشگر OLED با قابلیت تنظیم رزولوشن و حسگر اثر انگشت را هم به قابلیت‌های p30 pro اضافه کنید. باتری هواوی p30 پرو سریعتر از آیفون و سامسونگ عمل می‌کند و زمان بیشتری هم دوام خواهد آورد. مهمتر اینکه امکان شارژ بی‌سیم گوشی خود و دیگران را هم خواهید داشت.

نرم‌افزار معمولی دوربین و نبودن Nano SD در بازار هم از نقاط ضعف گوشی هواوی p30 pro هستند.


بهترین گوشی هواوی سری P از نظر قیمت

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.15 اینچ (2312x1080 پیکسل)
  • رم: 6/4 گیگابایت
  • دوربین: 24/8/2 مگاپیکسل
  • سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: 3340 میلی آمپر
  • ظرفیت: 128 گیگابایت

گوشی هواوی P30 Lite یک مدل میان‌رده زیبا با رم ۶ و دوربین ۴۸ است. مشخصات فنی عالی، ظاهر جذاب و قیمت منصفانه، هواوی P30 لایت را به یکی از گزینه‌های روی میز تبدیل می‌کند. نمایشگر تمام صفحه و بدنه براق هم به هواوی P30 Lite جذابیت دو چندان می‌بخشد. امنیت P30 لایت را حسگر اثر انگشت در سطح بالاتری تامین می‌کند.

هواوی P30 Lite دارای 3 دوربین حرفه ای است که هواوی آنها را سه تفنگدار می‌نامد. دوربین اول با 2 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق تصویر ارائه شده است. دوربین بعدی با 8 مگاپیکسل و 13 میلی‌متری فوق‌ عریض عرضه تصویر می‌گیرد. در آخر یک دوربین 48 مگاپیکسلی که دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز است را در اختیار شما می‌گذارد.

هواوی P30 Lite دارای ظاهری ساده و بدنه پلاستیکی براق است که از لک و اثر انگشت در امان نیست. هواوی برای طراحی مدل P30 Lite از iPhone الهام گرفته است. گوشی هواوی P30 Lite از قابلیت فست شارژ بهره می‌برد. همچنین با دوربین سلفی مروارید، رضایت طرفداران را نسبت به این نوآوری به بهترین شکل جلب کرده است.

گوشی هواوی P30 Lite برتری خود را با نسبت تصویر 19.5:9 در نمایشگر 6.15 اینچ با تراکم 415 پیکسل به رخ رقیب‌های خود می‌کشد. اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی میان‌رده هستید مدل P30 لایت گزینه ایده‌آلی برا شما خواهد بود.

سلفی‌ ۲۴ مگاپیکسلی را بهترین گوشی هواوی میان رده، یعنی هواوی P30 لایت تجربه کنید. حتی گیمر‌ها هم از سی پی یو ۸ هسته‌ای، اندروید ۹ و حافظه داخلی ۱۲۸ مگاپیکسلی به سر ذوق می‌آیند. تنها نقطه ضعف گوشی هواوی P30 Lite ظرفیت باتری گوشی با عملکرد متوسط است.


آخرین مدل گوشی هواوی میان رده

پیشنهاد ویژه

مشخصات گوشی

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • اندازه: 6.63 اینچ
  • دوربین اصلی: چهار دوربین 64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • اندروید: Android 10
  • باتری: 4200 میلی آمپر
نقاط قوت
  • قابلیت عکاسی HDR
  • پشتیبانی از سرویس AppGallery هوآوی
نقاط ضعف
  • بدون پشتیبانی سرویس Google Play

در گوشی هواوی Y9A از چیپست Helio G80 استفاده شده و از کارت حافظه جانبی Nano پشتیبانی می‌کند. در بخش صفحه نمایش شاهد فناوری IPS با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسلی تصاویر هستیم. همچنین نمایشگر حدود 92 درصد بدنه را دربر می‌گیرد. با گوشی Y9A می‌توان به صورت HDR و پانوراما عکاسی کرد. برای فیلمبرداری نیز رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار شما می گذارد.


بهترین گوشی میان رده هواوی برای عکاسی

مشخصات گوشی

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • اندازه: 6.4 اینچ
  • دوربین اصلی: چهار دوربین 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • اندروید: Android 10
  • باتری: 4200 میلی آمپر
نقاط قوت
  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه
  • قابلیت تشخیص چهره
  • قابلیت عکاسی پانوراما
  • قابلیت عکاسی HDR
  • پشتیبانی از سرویس‌های هوآوی HMS
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس های گوگل

گوشی هواوی Nova 7i از چیپست Kirin 810 استفاده می‌کند و از حافظه جانبی Nano نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر ظرفیت کارت حافظه در این مدل 256 گیگابایت است. در بخش صفحه نمایش شاهد فناوری IPS و کیفیت تصاویر با رزولوشن 2310 × 1080 پیکسل هستیم. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار شما می‌کذارد. باتری 4200 میلی آمپری فست شارژ با توان 40 وات نیز از ویژگی‌های خوب گوشی هواوی نوا ۷ آی است.


بهترین گوشی هواوی سری Nova برای همه سلیقه‌ها

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.26 اینچ (1080x2340 پیکسل)
  • رم: 6/8 گیگابایت
  • دوربین: 2/2/16/48 مگاپیکسل
  • سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: 3750 میلی آمپر
  • ظرفیت: 128 گیگابایت

گوشی هواوی نوا 5T یکی از لاکچری‌ترین گوشی‌های هواوی است. امنیت قسمت پشتی نوا 5T با شیشه ۲.۵ بعدی تامین می‌شود. همچنین وجود ۴ دوربین و فلش، جذابیت پشت هواوی نوا 5T را چند برابر می‌کند. دوربین سلفی هواوی نوا ۵ تی نه تنها از زیبایی نمایشگر کم نکرده، بلکه با قرار گرفتن در قسمت چپ صفحه، بسیار باکلاس و شیک است.

نمایشگر ۶٫۲ اینچی هواوی نوا 5T حدود ۹۰ درصد نمای گوشی را پر کرده است. نکته جذاب دیگر قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست است که کار کردن با نوا 5T را بسیار راحت می‌کند.

از اشکالات گوشی هواوی Nova 5T باید به نداشتن جک خروجی صدا و ضد آب نبودن اشاره کرد. نمایشگر هواوی نوا ۵ تی یک نمایشگر معمولی با کیفیت معمولی است. باتری گوشی نوا 5T به صورت فست شارژ تامین می‌شود و برای استفاده معمولی روزانه مناسب است.

سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هوشمند، دوربین اصلی ۴۸ با قابلیت فوکوس و دوربین ۱۶ زاویه باز، دوربین‌های اصلی هستند. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر هم برای زوم بیشتر و ثبت تصویر ماکرو به کار گرفته می‌شوند.


بهترین گوشی هواوی تا ۶ میلیون

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.59 اینچ (1080x2340 پیکسل)
  • رم: 4 گیگابایت رم
  • دوربین: 16/8/2 مگاپیکسل
  • سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی آمپر
  • ظرفیت: 128 گیگابایت

گوشی هواوی Y9 Prime به صورت تمام صفحه، با حسگر اثر انگشت و دوربین ۲، ۴ و ۱۶ طراحی شده است. همچنین اندروید ۹، عکاسی HDR، پردازنده ۸ هسته‌ای و باتری 4000 میلی‌آمپری از مشخصات هواوی Y9 هستند. پردازنده ۴ هسته‌ای ۹ به همراه نمایشگر فول اچ دی از مشخصه‌های هواوی Y9 هستند.

هواوی Y9 Prime یک مدل میان رده با قیمت منصفانه است. تمام امکانات هواوی Y9 در حد یک گوشی میان رده استاندارد است. در Y9 لبه سمت چپ بدون دکمه، لبه پایین دارای ورودی هدفون، بلندگو و سوکت شارژ است.

در قسمت پشت گوشی هواوی Y9 Prime حسگر اثر انگشت و سه عدد دوربین خودنمایی می‌کنند. شاید بارزترین نکته در طراحی هواوی Y9 Prime دوربین سلفی آن است که در بالای گوشی و سمت چپ تعبیه شده است. نگران ضربه خوردن دوربین جلو نباشید. در صورت لیز خوردن گوشی از دستتان، یک سیستم هوشمند متوجه افتادن گوشی می‌شود و دوربین را به داخل جمع می‌کند.


گوشی هواوی تا ۵ میلیون تومان

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.5 اینچ (1080x2340 پیکسل)
  • رم: 4 گیگابایت
  • دوربین: 48/2 مگاپیکسل
  • سلفی: 8/2 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی آمپر
  • ظرفیت: 64 گیگابایت

گوشی هواوی Y8s یک نمونه میان رده با قیمتی ارزان است. از هواوی Y8s یک نمایشگر 6.5 اینچی‌ با حسگر اثر انگشت و دوربین ۲ و ۴۸ مگاپیکسلی گیرتان می‌آید. همچنین در داخل هواوی Y8s یک پردازنده ۸ هسته‌ای با اندروید ۹ قرار دارد. از دوربین هواوی Y8s می‌توانید انتظار عکاسی HDR و پانوراما را داشته باشید.

اگر به به دنبال بهترین گوشی هواوی ارزان قیمت با کارایی مطلوب هستید، هواوی Y8s بهترین گزینه است. توان باتری هواوی Y8s حدود 4000 میلی‌آمپر است. با این مقدار باتری تمام روز را می‌توانید از موبایل خود استفاده کنید.


بهترین گوشی هواوی تا ۵ میلیون تومان

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 6.26 اینچ (1520x720 پیکسل)
  • رم: 3 گیگابایت
  • دوربین: 13 و 2 مگاپیکسل
  • سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4000 میلی آمپر
  • ظرفیت: 64 گیگابایت

گوشی هواوی Y7 Prime با نمایشگر بزرگ 6.26 اینچی و تمام صفحه، یکی از زیباترین‌ها به شمار می‌آید. پردازنده ۹ هسته‌ای، حافظه ۶۴ و رم ۳ با قابلیت پشتیبانی حافظه جانبی ۵۱۲ از مشخصات هواوی Y7 Prime هستند. همچنین دوربین ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی هواوی Y7 پرایم لذت عکاسی را دو چندان می‌کند.

هنگام عکاسی با هواوی Y7 Prime می‌توانید از سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره، فوکوس، ثبت موقعیت جغرافیایی، پانوراما و عکاسی HDR بهره ببرید. اندروید 8.1 و باتری 4000 میلی‌آمپر به هواوی Y7 سرعت و دوام قابل قبولی می‌دهند. گوشی هواوی Y7 Prime تا حد امکان ساده و در رنگ‌بندی متنوعی طراحی شده است. تنها اشکالی که می‌توان از هواوی Y7 گرفت، نداشتن قابلیت شارژ سریع است.


بهترین گوشی هواوی تا ۴ میلیون تومان

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 5.7 اینچ (720×1440 پیکسل)
  • رم: 2/3 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل
  • سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 3000 میلی آمپر
  • ظرفیت: 32 گیگابایت

گوشی هواوی Y6 Prime با پنل شیشه‌ای و قاب چرم مصنوعی در ۳ رنگ عرضه می‌شود. نمایشگر 6.09 اینچی با کیفیت اچ دی هم از مشخصات دیگر هواوی Y6 به حساب می‌آید. همچنین می‌توانید کیفیت صدای صاف و بدون نویز را از هواوی Y6 Prime ببینید. فناوری فیلتر پرتوهای آبی، گوشی هواوی Y6 Prime را به یک گزینه عالی برای کار در تاریکی کرده است.

دوربین اصلی با ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی با ۸ مگاپیکسل تصاویر قابل قبولی را ارائه می‌دهند. هواوی Y6 Prime با پردازنده ۴ هسته‌ای و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد و سرعت مطلوبی دارد.


بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون تومان

مشخصات محصول

  • نمایشگر: 5.45 اینچ (1440x720 پیکسل)
  • رم: 1 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل
  • سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 3020 میلی آمپر
  • ظرفیت: 16 گیگابایت

گوشی هواوی Y5 Lite یکی از بهترین مدل‌ها در بین گوشی‌های پایین‌رده هواوی است. هواوی Y5 پرچمدار هواوی در رده گوشی‌های ارزان قیمت و با‌کیفیت است. طراحی ساده و اندازه نمایشگر 5.45 اینچی این محصول را به نمونه‌ای همه پسند تبدیل می‌کند. قابلیت ویرایش GO اندروید به هواوی Y5 Lite سرعت پردازشی استاندارد می دهد.

پردازنده ۴ هسته‌ای و قابلیت اتصال 4G گوشی هواوی Y5 Lite را برای انجام کارهای روزمره کمک می‌کند. با توجه به انرژی کمی که نمایشگر مصرف می‌کند، می‌توانید تمام طول روز را با Y5 کار کنید. در مورد دوربین هواوی Y5 Lite باید گفت که فقط در نور مناسب، عکس‌هایی قابل قبول ثبت می‌کند.


سوالات متداول

قیمت گوشی هواوی

گوشی‌های هواوی همیشه از نظر قیمت، مقرون به صرفه‌تر از سایر رقبا بوده‌اند. هواوی طیف وسیعی از گوشی‌های موفق در تمام رده‌ها را عرضه می‌کند. همین امر موجب شده است تا هر کسی بتواند یکی از مدل‌های هواوی را خریداری کند.

جدیدترین گوشی های هواوی کدامند؟

جدیدترین گوشی‌های هواوی در سری P، مدل‌های P40 Pro ،P40 و P40 Pro Plus هستند. جدیدترین گوشی هواوی در سری Mate مدل مدل Mate 40 و Mate 40 Pro هستند. در سری Y مدل Y9a و در سری نوا مدل Nova 7i جدیدترین‌ها هستند. جدیدترین گوشی آنر نیز مدل 30 پرو پلاس است.

آیا هواوی از گوگل پلی پشتیبانی نمی‌کند؟

بله. هواوی سرویس اختصاصی خودش رو داره و در مدل‌های جدید از گوگل پلی پشتیبانی نمی‌کنه. البته برای این موضوع راه حل وجود داره اما در نهایت، خیلی از برنامه‌ها بدون پشتیبانی گوگل پلی به درستی کار نمی‌کنند.

وقتی صحبت از بهترین گوشی های هواوی می‌شود یک راهنمای خرید به کارتان می‌آید. ما بهترین مدل‌های هواوی را بررسی و معرفی کرده‌ایم که شما با یک نگاه ببینید کدام گوشی موبایل برای شما بهتر است.

اشتراک‌گذاری

1 نظر

  1. امیر مهدی پاسخ

    سلام . فرق سیستم جدید هواوی با گوگل چیه. با سرویس گوگل میشه همه برنامه ها رو رو p40 pro نصب کرد؟ من خیلی از سایت ها رو گشتم ولی جواب درستی پیدا نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *